Foreldre som flytter fra ungdommen

Det er jeg enig i, men det er forskjell på å diskutere en situasjon man selv er en del av og en situasjon man ikke har noe med i det hele tatt.
Slik jeg oppfatter det handler de fleste tråder her inne om egne problem med svigers, kjæreste, barn osv. Det blir noe helt annet når man starter en tråd om noen man kjenner til som har gjort et eller annet, men som man ikke kjenner hele historien til.

Synes det er greit å diskutere alle salgs situasjoner jeg.
 
Det hadde gått fint for meg, så jeg syns ikke det er noe å reagere på :)
Jeg flyttet 1 år til USA da jeg var 17 (bodde hos en ukjent vertsfamilie) og flyttet helt ut da jeg ble 18. Hvis mamma ville bodd i en annen by kunne hun fint gjort det uten å forsømme meg. Det ble slik fordi jeg var et selvstendig barn som ønsket å klare meg selv - og det gjorde jeg.

Stor forskjell på 17 åringer! Den det spørres om her bor jo allerede for seg selv, og det er helt sikkert fordi hen ikke trenger eller vil henge i morens skjørt lengre :)
Noen bor jo hjemme til de er 30 og.. Og det er kjempevanlig at 18/19 åringer reiser langt hjemmefra for å studere.

Man blir ikke på magisk vis plutselig voksen det døgnet fra man er 17 til 18 år heller.
 
Back
Topp