Foreldre raser mot Thomas-toget !

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Man kan virkelig lage et problem utav alt... Jeg er imponert.

Hm. Har jeg aldri tenkt over. Bare merket meg at det av og til var fokus på å vise seg, og resultatet ble BESTANDIG at noen skapte eller kunne ha skapt "forvirring og forsinkelser". Viktig å ikke ha forvirring og forsinkelser. ;)

Jeg har ikke sett Thomastoget siden jeg var liten (noe som begynner å bli noen år siden) og kan dermed bare basere på det jeg husker, men kan ikke si jeg sitter igjen med sjelelige sår, slette holdninger og dårlige manerer :p

Det er ikke mange programmer beregnet på barn i dag som ikke er nesten pinlig pedagogiske. Jeg velger å la tvilen komme Thomas til gode og tror at barn tåler tegneseriefigurer som leverer her-og-nå-underholdning uten et dypere budskap :) Barn er lett påvirkelige, men det må da være måte på.

Jeg lurer på hvem og hvor mange disse foreldrene som "raser" er jeg. For både her og i kommentarfeltet i artikkelen er de fleste enige om at det ikke er noe å rase for...!

Jeg lurer på hvem og hvor mange disse foreldrene som "raser" er jeg. For både her og i kommentarfeltet i artikkelen er de fleste enige om at det ikke er noe å rase for...!

Er vel i England det har vært stor debatt utifra det som står i artikkelen da, og kommentarene er jo fra nordmenn.

Back
Topp