Foreldre raser mot Thomas-toget !

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
De hadde vel rast like mye om Thomas var en pøbel som brøt alle regler også.. ;) Måte på hva en skal henge seg opp i. Barna blir (forhåpentligvis) ikke oppdratt av TV'n.

Thomastoget var en favoritt da jeg var liten, og jeg har fullt av egne meninger. Klarte meg fint jeg, for da være måte på hvor mye rart folk skal "rase" mot. Et begrep som forøvrig misbrukes i alt for stor grad i media. Det er nok lite rasing, mer sannsynlig var det er brev eller en liten diskusjon som ble til ti høns.

Og barn vil bli påvirket av at Tinkywinky går med håndveske.... Sukk.... Jeg elsket Thomas jeg :-D

Har aldri reagert på det.. Greit at jeg personlig synes Thomas er litt teit (som person liksom, eller tog om du vil, ikke bøkene), men nå er jo jeg voksen. :p Kommer fortsatt til å lese Thomas til lillemor. :)

Tenk Thomas toget er ett tog, "han" skal lytte til konduktøren :D Hihi
Tror nok ikke barn ser på det på denne måten, er nok heller voksene som tenker litt mer på den måten :)

Jeg har da aldri tenkt over at Thomas ikke har egne meninger og trur ikke barn tar skade av å se på det. Jeg personlig syntes man henger seg litt for mye opp i bagateller nå til dags...

Syns det er utrolig hva folk skal henge seg opp i, Thomas toget var mitt favoritt program da jeg var liten:D Har aldri tenkt over at det lille toget ikke har egne meninger.

Nå er det jo faktisk slik at Thomas er et tog, ikke et menneske. Og konduktør, sammen med lokfører, har jo som jobb å styre og holde kontroll på alle togene. Sånn sett er det jo bare bra at Thomas "rakker ned" på andre tog som ikke hører på de som har som jobb å kontrollere togene :p

Alt man bryr seg om :p

Personlig liker jeg ikke Thomas toget, men det er fordi jeg syns det er verdens kjedeligste serie :p Heldigvis har det aldri fenga unga mine heller :p

Har jeg aldri tenkt over :)

Har jeg aldri tenkt over å kommer nok ikke til å bry meg så hardt om det fremover eller; )

Hahaha folk har for lite å gjøre. Se litt på verden utenfor din egen landegrense, tenker jeg. Litt viktigere ting som skjer i verden enn om Thomas toget hører på konduktøren eller ei.

Aldri tenkt over.. Elska Thomas toget da jeg var liten, og kommer ikke til å ha noen kvaler med å la unga se på det. Verre er det med sånne syretripper som Teletubbies og Drømmehagen.

Dette har jeg aldri tenkt over jeg heller :p

Blir litt oppgitt jeg.. Skulle alle barnetv figurer vært perfekte hadde vel det og vært feil :D

Tenker ikke over det. Hvis barnet mitt skulle bli altfor påvirket av tven, så får vi begrense tven, og bli klarere på hva salgs folkeskikk som gjelder.

Han er da et tog, som i utgangspunktet aldri skulle ha snakket, så da kan man jo pirke på det og da:p hehe
Har har da mange flere meninger enn tog flest;)

Det har jeg aldri tenkt over! Jeg elsket Thomastoget, og jeg har flust av egne meninger. :P

Back
Topp