foreldre og barn turn gruppe

Heldigjente

Betatt av forumet
I gymhall, hva har ungene på seg da? Og hva gjør de??

behagelige klær. joggedress eller turndrakt.
Her leker de fritt i de apparatene de vil (med hjelp fra eldre turnere vel å merke) Sanglek til oppvarming og avslutning.

Min gutt har joggebukse, t-skjorte og antisklisokker, det er det de fleste andre har her også. For hver gang så blir det flere og flere jenter som har rosa balletdrakt fra h&m, men fremdeles har de fleste bukse og t-skjorte.

Det er forskjellige leker på apparater. Balanserer litt, hopper på madrass, kaster ball, et par sangleker, hopper som en frosk, leker elefant, litt forskjellig. Det meste av tiden får barna velge selv hvilken aktivitet de vil gjøre.

ORIGINAL: et_lite_vesen

Jeg ser at nesten samtlige av alle jentene på jenta mi si gruppe har på seg ballerinaskjørt og tights. For det første klarer de ikke å klatre opp på bommene, fordi de sklir overalt, for det andre er dette gym - ikke ballett!

Sorry, nei jeg har ikke mye å irritere meg over for tiden, men jeg har vel egentlig syntes det der var litt rart.

Sophie har på seg gymsokker, skjorts og teskjorte.[;)] Hun har uansett knærne bare, eventuelt tights med sklisikring om vinteren når det er kaldt.

tror det er generelt slik at jentene går i sånn gymdrakt, uansett hvor man er i landet[;)] her går de også med sånn gymdrakt, snuppa synes det er stas å ha den på.. men velger selv hva hun vil gå med, og da blir det den drakten.. kan ikke si hun har problemer med å være med på de ulike aktivitetene fordi hun har gymdrakt på[8|] kanskje hun og de andre på hennes gruppe bare er utrooolig flinke[8D] hehe

Back
Topp