Foreldre og barn-festivalen!

Hanne79

Elsker forumet
Noen som skal?

Kunne tenkt meg en tur til svigers den helga, problemet er bare at jeg vil ha jentene med, og sambo må jobbe. Vet ikke om jeg tørr kjøre fra Haugesund til Oslo med dem alene, og om de i det hele tatt kan kjøre så langt? Er jo nesten 6 mnd da, men bare 4 korrigert.

Fly blir jo uaktuelt, fordi jeg får ikke lov å fly med 2 alene... hmmm... har så lyst å dra på festivalen altså.

what to do...?

Skal jo fint kunne kjøre da..Bare beregn goood tid,med nok pauser...
Eventuelt få med en venninde!?[8|]
Kunne tenke meg en tur dit jeg og,så håper kællen her har mulighet til å være med...

Skal dit jeg også. Hadde vært kos å treffes. Skal dit den 20 vi ta. Christian blir 3 år den 21 mai så vi drar dagen før.
Kom da Hanne og treff oss så vi får se de nydelige jentene dine.
Tror at det skal gå bra å kjøre. Vi kjørte fra Jessheim til Folldal (ca 4 timer ) da Christian var 2 mnder. Gikk kjempeflott. Stoppet en del så turen tok nok rundt 5 - 6 timer.
Klem

Tror tilfelle jeg må få en venninne med meg. For jeg tror ikke jeg tør kjøre alene med dem, tilfelle det skjærer seg helt. 2 skrikerunger midt på fjellet langt fra mikroen til å varme melka er ikke akkurat drømmesituasjonen:)

Skjønner deg godt der ja. Når vi skal oppover til Folldal i juli skal jeg investere i en flaskevarmer som jeg kan ha i bilen. Tror det er lurt. Sist vi dro fra Askim brukte vi ca 7 timer.
Klem

ORIGINAL: Hanne79

Fly blir jo uaktuelt, fordi jeg får ikke lov å fly med 2 alene... hmmm... har så lyst å dra på festivalen altså.

what to do...?

Vi skal fly fra Haugesund til Gardermoen Fredag 12.mai.. og vi har "bare" 1 baby[;)]
Du har mobilnr'et mitt, Hanne79![8D]
(Skal tilbake lørdag 20.mai)

Back
Topp