Foreldre og barn - abonnement

Høstbaby08

Glad i forumet
Det var en tråd her en dag då mange meldte seg inn i Foreldre og barn. Innmeldingspremien var koppeholder til vogna, og eg mente at det var 399,- heile medlemskapet skulle koste..

I går fekk eg Foreldre og barn i posten med rekning på 499,- og ingen koppholder... [>:]

Huska eg feil pris? Noken andre som har fått innmeldingspremien? Tenker at det kan jo vere at den kjem for seg sjølv sånn som det ofte gjer i bokklubbar... [8|]

Hmm... mener det var 399 ja- ganske så sikker.
Bestilte sånn abon jeg og, men jeg fikk blad uten faktura. Ringte de og spurte og da sa de at faktura kommer med neste blad om ca 3 uker og at gaven kom etter abon var betalt.
Men de kan jo ikke sende regning på 499 når de sier det skal koste 399!![:-]

Syns du skal klage, for det var ikke 499 det sto i den annonsen! Det var jeg som la ut link, og det sto 399!

Gaven får man først etter man har betalt, ellers kan man jo bare la være å betale.

Det kan eg ikkje svare på. Men sist eg fødte så ringte de ei uka etterpå og kom med tilbud på det bladet (ringte da- telefonsalg). Så dere som ikke har kjøpt, så kan det jo henda at dere blir oppringt å får ett tilbud via tlf.

Back
Topp