Nå er det ikke slik at kvalmen min forsvinner selv om jeg står opp grytidlig på morgene. Om jeg står opp grytidlig har jeg som regel kvalmen hele dagen å kaster opp enormt mye, men om jeg kan ligge i fosterstilling frem til kvalmen slipper fungerer jeg noen timer på dagtid. Jeg har hypermesis, men etter så mange uker som nå har jeg funnet ut hva jeg kan gjøre slik at jeg kan delta litt i familielivet vårt. I hår stod jeg opp ni og i går kastet jeg opp hele dagen og i natt. Det handler ikke om at jeg ikke vill prioritere min sønn, han er min første prioritet i mitt liv, men med tanke på at han aldri blir vekket for å dra i barnehagen, aldri stresset om morgene og vi koser oss som regel med familiefrokost hjemme før barnehagen. ( som nå for tiden blir tatt i senga) Så er han ikke spesielt hyggelig gutt klokken syv om morgen pga han er vandt med å våkne selv. Jeg skulle ønske mer enn noe annet at jeg var hoppende frisk, men det er jeg ikke. Men som jeg skrev, vi får prøve å se hva som skjer. Det er kanskje ikke noe koselig å ha med seg sin mor i barnehagen som henger over doen heller. Men jeg vill jo mer enn noe annet. Men heg tror ikke han lider noe nød, for han viser oss hverdag hva han har gjort i barnehagen også. Vi har bestandig god tid når vi henter og leverer. Heldig sånn sett med to i turnus. Nå er jeg sykemeldt da.