Foreløpig rangering TGK

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Her er foreløpig rangering, konkurransen går til kl.24.00 I KVELD!

Dette er SPENNENDE - August 2012 og FS haler inn på Juni 2012! MYE kan enda endres de neste timene!

Foreløpig rangering:
Nr. 1 – Juni 2012 – 7 påmeldt – snitt 3041

Nr. 2 – August 2012 – 5 påmeldt – snitt 2673,8

Nr. 3 – Før Svangerskapet – 14 påmeldt – snitt 1884,5

Nr. 4 – Januar 2013 – 4 påmeldte – snitt 1348,3

Nr. 5 - September 2013 – 8 påmeldte – snitt 661,3
Nr. 6 – Februar 2013 –7 påmeldte – snitt 620,9
Nr. 7 – August 2013 – 6 påmeldte – snitt 531,3
Nr. 8 – Oktober 2013 – 6 påmeldte – snitt 486,6
Nr. 9 – Juni 2013 – 16 påmeldte – snitt 217,4
Nr. 10 – November 2013 – 6 påmeldte – snitt 195,3
Nr. 11 – Januar 2014 - 9 påmeldte – snitt 118,6

Utenom den foreløpige rangeringen så må jeg jeg fortelle at dere har skrevet TOTALT (alle grupper) over 40 000 innlegg i går! (Jeg måtte gni meg i øynene og sjekke om det var noe galt med programmet her ;))

Dere har sprengt premiebudsjettet!! Jeg arbeider på spreng med å få tak i mest mulig premier. :)

Det kommer til å bli trukket flere premier enn det som er avbildet i infotråden :) ! (Blant de som har jobbet seg inn på Topp 100 - så pass på at DU er på TOPP 100 når konkurransen er over!)

Vinnergruppe og premieutdeling blir på torsdag kl.12.00!

TVI TVI :)

Hva er det topp 3 gjør om dagene for å klare det der egentlig? :-S Skulle tro de satt foran pc-skjermen 24 timer i døgnet og bare skriver smileyer og ting uten mening :P haha! Jeg kan i alle fall ikke holde følge :P

Stemmer forresten på at neste terminkonkurranse kun skal telle med skravling med mening.. Er jo så mye usaklige tråder og bare tøys og tull :S Eller? Skjønner ikke helt poenget med dette jeg.. verken BV, sponsorer, samarbeidspartnere eller vi medlemmer har vel noe igjen for bare masse meningsløse innlegg, som jeg ser myyyye av hos de andre :-/

Hva er det topp 3 gjør om dagene for å klare det der egentlig? :-S Skulle tro de satt foran pc-skjermen 24 timer i døgnet og bare skriver smileyer og ting uten mening :P haha! Jeg kan i alle fall ikke holde følge :P

Hehe det lurer jeg også på :p jeg syntes jeg har skravlet fælt, men tydeligvis ikke Hehe :p

sendt fra min iPhone

Stemmer forresten på at neste terminkonkurranse kun skal telle med skravling med mening.. Er jo så mye usaklige tråder og bare tøys og tull :S Eller? Skjønner ikke helt poenget med dette jeg.. verken BV, sponsorer, samarbeidspartnere eller vi medlemmer har vel noe igjen for bare masse meningsløse innlegg, som jeg ser myyyye av hos de andre :-/

Helt ening :-)blir panisk skriving med ofte et ord eller noe annet tull ;)!!!!!

Er så enig!
Kvalitet før kvantitet sier nå jeg!
Jeg orker ikke være med på sånne konkurranser, til tross for at jeg er ganske "skravlete" av meg.. ;)

Er så enig!
Kvalitet før kvantitet sier nå jeg!
Jeg orker ikke være med på sånne konkurranser, til tross for at jeg er ganske "skravlete" av meg.. ;)

Skjønner jeg godt.. er jo bare tull :P ingen vits i å være med å prøve å bidra med konstruktive ting når det bare er tull og tøys ellers :P

Back
Topp