Foreløpig navn til lillesøster

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
Trooor vi endelig har funnet et navn [:D] jeg måtte ha dobeltnavn siden storesøster har det[:)]

Frida Eline

Veldig fint navn!

Vi hadde lyst på Eline.. Men ble litt for likt Martine...

men det ble veldig fint navn [:)]

[:)]

veldig fornøyd med det selv [:)]
men vurderer å holde det litt hemmelig en stund til... hvertfall at det er to navn... får så ufattelig mange kommentarer om at vi bør bare ha 1 navn [&o]

Nydelig navn[:)]

ORIGINAL: Knottet2

men vurderer å holde det litt hemmelig en stund til... hvertfall at det er to navn... får så ufattelig mange kommentarer om at vi bør bare ha 1 navn [&o]

skjønner ikke at folk gidder å bry seg om hvor mange eller hvilke navn foreldrene velger på barna sine.. De har jo egentlig ikke noenting med det..

Syntes dere skal være stolt over de 2 flotte navnene dere har funnet jeg!

ORIGINAL: 1100

skjønner ikke at folk gidder å bry seg om hvor mange eller hvilke navn foreldrene velger på barna sine.. De har jo egentlig ikke noenting med det..

Syntes dere skal være stolt over de 2 flotte navnene dere har funnet jeg!

ikke jeg heller.. jeg har hatt mine meninger om navn jeg og altså, men da har jeg ikke sagt noe stygt om det navnet til foreldrene.. det er jo navn man vurderer til barnet sitt.. selv om det ikke er født enda så blir det jo sårendes...

nå er jeg veldig fornøyd med navnet vi har funnet til lillesøster, så får vi se hvor lenge det blir før vi sier noe.. (det kan jo være jeg ombestemmer meg) men nå er vi ganske sikre på at det blir Frida Eline [:)]

Får dere negative kommentarer pga at dere velger og ha flere navn på barna deres???
Er det mulig... Er vel deres sak...!

Syns kombinasjonen var kjempefin jeg! Perfekt!
(og det bør det jo være, dere som har brukt en evighet på valget! hehe) [;)]

Soent på om hun er lik storesøstra og mamman sin! [8D]

ORIGINAL: Rosica

Får dere negative kommentarer pga at dere velger og ha flere navn på barna deres???

ja får ofte høre hvorfor vi ikke bruker begge navnene på Emma, og noen skjønner ikke hvorfor man velger to navn om man ikke skal bruke de.. gjør meg ingen ting å høre det, men en gang holder...
Nå har vi begynt å bruke begge på snuppen mer, fordi vi hører at hun gjør det selv.. "emma bell" sier hun [:)] sååå hærlig.. de bruker begge navnene i bhg, det gjør ungene der også..

og om vi bruker begge på lillesøster eller ikke vet vi ikke enda.. det blir jo brukt, men kanskje ikke heeeele tiden [:)]

har dere funnet noen navn? [:)]

Jaaaaa, vi holder en foreløpig knapp på Andrea.
Vi var jo sikker på at dette ble en gutt, som skulle hete Andreas. Så siden det ble jente istedet fant vi ut at vi kunne gjøre om navnet til jentenavn. Og siden har vi ikke funnet noe "bedre".
Men ingenting er 100% sikkert ennå.
Kommer vi over et bedre alternativ så er jo saken grei.

Jaaaaa, vi holder en foreløpig knapp på Andrea.
Vi var jo sikker på at dette ble en gutt, som skulle hete Andreas. Så siden det ble jente istedet fant vi ut at vi kunne gjøre om navnet til jentenavn. Og siden har vi ikke funnet noe "bedre".
Men ingenting er 100% sikkert ennå.
Kommer vi over et bedre alternativ så er jo saken grei.

kjempe fint navn! passer godt sammen med kristoffer [:)]

tror det er derfor vi også sliter med navn denne gang.. var sikker på det var gutt og hadde guttenavnet klart og alt [8D]

Det blir en fin Frida Eline [:)]
Flott navn!

Back
Topp