Foreløpig Beco-rapport

Minerva

Forumet er livet
VIP
Weeee! Akkurat hentet min nye ergonomiske bæresele av merket Beco på posten!
Har bare fått testet den ut i ca 5 minutter, men så langt er jeg knallfornøyd! [:)]
Kjenner ikke noe vekt på skuldrene, det føles som om G kun sitter på den godt polstrede midjestroppen.
Så langt er jeg veldig optimistisk, tror dette kan funke knallbra fremover! [:)]

Etter at junior hadde fått mat - ble fort tydelig hva han var interessert i når han satt på magen, ja - så testet vi til og med litt ryggbæring bare for moro. Han er jo bare 4 mnd, men jeg tenkte det kunne være artig å prøve.
Gikk ikke like knirkefritt, for å si det sånn!
Så ikke før jeg var ferdig og gikk til speilet at han hadde sunket pent sammen i en skeiv klump før jeg strammet og slikt, og satt nå i en skeiv klump godt trykket inn mot mors rygg.
Tror vi får vente til jeg enten har assistanse eller han blir litt sterkere i ryggen - men magebæringen er knall.

Lille supersutrekoppen ble plassert på magen for moro skyld, og mens jeg jobbet på et annet innlegg sovnet han plutselig midt mellom et "sutr" og det neste. [:D]
Så jeg kan skrive i fred og ro med begge hender - o lykke! [:D][:)]

Jeg kjøpte min hos www.lotusbarn.no - http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=178&zenid=c9794def5371cba7693ba1ad80366ffd
Det finnes andre, liknende, som er billigere - blant annet patapum. Var en egen "patapum"-tråd her om dagen, hvor det linkes til steder hvor man får kjøpt patapum, ergo og beco.
Er litt forskjellig stil på dem - Becoen er den som kommer med flest kule farger og mønstere, selv om Lotusbarn ikke har noe særlig på lager akkurat nå.
Patapumen er litt sånn lillebror til Ergoen, tror jeg - enkel, ensfarget, billig.
Ergoen er litt sånn "tursekk"-typen, med muligheten til å feste ryggsekk-del utenpå selen osv.

Lotusbarn har andre formsydde bæreseler også, som jeg ikke vet noenting om - annet enn at jeg har hørt om noen som likte Angelpack - men de er av tilsvarende type.
Hos Lotusbarn har jeg rabattkode jeg kan dele ut som gir 10% rabatt om du ikke har handlet der før - sånn i tilfelle du finner noe du liker der. [;)]
PM meg om du vil ha.

Kameraet vårt har vært som sunket i jorden de siste ukene [:(] så dette übercrappy mobilbildet var det eneste jeg fikk til:
(Se valkene på håndleddet [:D])

tusen takk for svar[:D]

skal sette meg ned litt senere og finne ut hva jeg vil ha, så kan jeg PM'e deg om jeg trenger koden[;)]
*snill du er!!*

Back
Topp