Kjøpte en krem fra Rituals i dag som er forebyggende. Kan også brukes etter fødsel. Den lukter mildt og godt,så den klarer jeg å bruke Elsker produktene fra Rituals
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme hærHva er det med den som gjør at den forebygger? Har lest at bare det å smøre med fuktighetskrem er bra..
Har strekkmerker etter kraftig vektoppgang tidligere, so that ship has sailed
Hva er det med den som gjør at den forebygger? Har lest at bare det å smøre med fuktighetskrem er bra..
Har strekkmerker etter kraftig vektoppgang tidligere, so that ship has sailed
Skal også få tak i Bio-Oil for å prøve. Rituals kremen høres også ok ut.Har venninner som har brukt Bio-Oil i sine svangerskap.
Uansett så fungerer det forskjellig fra person til person. Selv om den sminken passer meg, så trenger ikke den sminken å passe deg.
Det er ingen grunn til å uttale seg negativt før man har prøvd et produkt selv
Hørt at bio oil ikke har noe effekt.. Leste noe tester om den tidligere
Jeg tror ikke det er mulig å forebygge strekkmerker med kremer/oljer, så orker ikke å smøre i dette svangerskapet heller. Fikk ingen strekkmerker på magen første gang, fikk bare på puppene. Vi får se hvordan det blir denne gangen.
Jeg gjør det uansett,for det er koselig å ligge å smøre på babykulen
Forrige svangerskap fikk jeg ikke lov til å stryke på magen fordi det utløste sterke kynnere som igjen utløste premature rier og forkortet livmorhals, også sex og "brystkos" var uaktuelt, så regner med at det uansett ikke blir aktuelt etter første trimester for min del - tør ikke prøve.