Forebygge strekkmerker...

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Kjøpte en krem fra Rituals i dag som er forebyggende. Kan også brukes etter fødsel. Den lukter mildt og godt,så den klarer jeg å bruke :-) Elsker produktene fra Rituals :-)

Skal også få tak i Bio-Oil for å prøve. Rituals kremen høres også ok ut.Har venninner som har brukt Bio-Oil i sine svangerskap.

Uansett så fungerer det forskjellig fra person til person. Selv om den sminken passer meg, så trenger ikke den sminken å passe deg.

Det er ingen grunn til å uttale seg negativt før man har prøvd et produkt selv :)

Hva er det med den som gjør at den forebygger? Har lest at bare det å smøre med fuktighetskrem er bra..
Har strekkmerker etter kraftig vektoppgang tidligere, so that ship has sailed :p
Samme hær :smiley-angelic006:p

Jeg tror ikke det er mulig å forebygge strekkmerker med kremer/oljer, så orker ikke å smøre i dette svangerskapet heller. Fikk ingen strekkmerker på magen første gang, fikk bare på puppene. Vi får se hvordan det blir denne gangen.

Skal også få tak i Bio-Oil for å prøve. Rituals kremen høres også ok ut.Har venninner som har brukt Bio-Oil i sine svangerskap.

Uansett så fungerer det forskjellig fra person til person. Selv om den sminken passer meg, så trenger ikke den sminken å passe deg.

Det er ingen grunn til å uttale seg negativt før man har prøvd et produkt selv :)

Jeg har bio oil også,men klarer ikke lukten på den nå :-p

Jeg tror ikke det er mulig å forebygge strekkmerker med kremer/oljer, så orker ikke å smøre i dette svangerskapet heller. Fikk ingen strekkmerker på magen første gang, fikk bare på puppene. Vi får se hvordan det blir denne gangen.

Jeg gjør det uansett,for det er koselig å ligge å smøre på babykulen :-)

Jeg tror at hvorvidt man får synlige strekkmerker er genetisk :-) meen skader uansett ikke å smøre seg med fuktighetskrem :-) er jo snart så mageboerne merker at vi stryker på magen :-)

Jeg har null tro på smøring, da det er genetisk om man får lite/masse/ingen strekkmerker. Man kan alltids smøre, det skader jo ikke, men får du ikke strekkmerker så er det ikke pga smøringa. Jeg har aldri smurt under mine sv.skap og har meget lite merker.

Jeg gjør det uansett,for det er koselig å ligge å smøre på babykulen :)

Forrige svangerskap fikk jeg ikke lov til å stryke på magen fordi det utløste sterke kynnere som igjen utløste premature rier og forkortet livmorhals, også sex og "brystkos" var uaktuelt, så regner med at det uansett ikke blir aktuelt etter første trimester for min del - tør ikke prøve. :)

Forrige svangerskap fikk jeg ikke lov til å stryke på magen fordi det utløste sterke kynnere som igjen utløste premature rier og forkortet livmorhals, også sex og "brystkos" var uaktuelt, så regner med at det uansett ikke blir aktuelt etter første trimester for min del - tør ikke prøve. :)

Uff,så kjedelig da:-(

Back
Topp