forduftet

Bruker321nor

Glad i forumet

har alle gitt opp bv helt og heller gått permanent over til nyplassen?

Jeg må no inn å teste om loadinga gir seg hehe.

emoticon

 
Jeg er ikke forduftet:) Har ikke fått link til det andre ennå, så er nå innom innimellom. Men som regel kommer jeg ikke inn i det hele tatt....
 
Mest på nyplassen gitt... orker ikke all den loadinga og "siden kan ikke vises" 
 
hm, ser ut som skrållan har svart her, men klarer ikke lese svaret... mystifistisk
 
oooog der fikk jeg opp både svar og melding gitt:)
 

Er her innimellom...Men må innrømme at det er ikke noe gøy med ny BV altså

Så er ikke mye jeg gidder her nå før det tar seg opp

Så nå er jeg heller mer aktiv inne på våres forum og facen

 
Orker ikke dette nye forumet med alle startfeilene jeg altså. Loadingen gjør meg sprø!!
 
Looney skrev:
Orker ikke dette nye forumet med alle startfeilene jeg altså. Loadingen gjør meg sprø!!

Hei! 

Dumt at dere er misfornøyde! Vi opplever at forumet går mye raskere i dag enn i går, da vi hadde store serverproblemer. Beklager det!

Håper å få alt på plass snart, og at dere fortsetter å bruke forumet vårt!

mvh
Karine
Sjefredaktør Babyverden

 
skriver for å lese det som er skrevet etter meg....
 
Hvor finner jeg pm a??? Vet ikke om skrållan har sendt meg pm, men jeg og vil på det andre forumet som er lagetemoticon
 
Oioi... Litt påskeferie og litt travel så var plutselig forumet helt rasert! Er alle borte? Hvor er dere? emoticon
 
Er her og sjekker...tror det tar tid og venne seg til det nye forumet men kommer seg vel etterhvert:-)
 
Jeg har mobilt bredbånd for tiden og da var dette så og si umulig å følge med på. Bruke alt for lang tid på å få opp sidene. Satser på bredbånd etterhvert :-)
 
Og hva er nye plassen?? Pm??? :-)
 
Endelig gikk det ann å svare her...det tok si tid...

Hater den reklame greia på siden...!!
 
¤Mamma06og08¤ skrev:

Kommer ikke inn på pm jeg har fåttemoticon





Send en melling til Skrållan på facen så får du adr eller meg
 
Back
Topp