Fordommer

Snart4kids

Gift med forumet
Jeg er litt redd for fordommer og hva folk vill si når vi med glede og stort ønske forteller at vi skal ha barn nummer 4 i rekken. Noen fler i gruppen som føler på det samme?

Jeg er litt redd for fordommer og hva folk vill si når vi med glede og stort ønske forteller at vi skal ha barn nummer 4 i rekken. Noen fler i gruppen som føler på det samme?
Ja, men så tenker jeg at det er vårt valg og vårt liv og vi som skal ta oss av alle barna❤ vi venter nr 7, så regner med det vil komme noen reaksjoner.

Vi venter bare nr 2, men gruer meg fortsatt til reaksjoner da gutten vår bare er 6 mnd og vi er 22 (23 i år) og 24 år.. Men tenker at folk bare må ha sine meninger, det er vårt liv og vi begge ønsker flere og tette barn:happy:

Det kommer dessverre til å være mange fordommer uansett hvilke valg man tar for familien sin :( Det er omtrent risikosport å være mamma, for det er alltid noen som mener at man tar feil! Det eneste man kan gjøre er å heve seg over det og vite at man gjør det som føles rett for seg selv om familien ❤

Jeg syns det er kjempetrist at man skal grue seg til å dele nyheten om at det kommer et barn til, for det er jo (stort sett) bare en gladnyhet! Tenk så heldige barna er som får så mange søsken som kan gi de oppmerksomhet og kjærlighet ❤ Vær stolt av det nye barnet, og vær stolt over den store familien deres ❤

Vi har møtt på mange fordommer selv fordi jeg er gift med ei dame. Mange som mener at det er synd på barnet vårt som ikke har en pappa. Men det er meg revnende likegyldig, vi VET at barnet vårt har det bra og at vi gir han akkurat det han trenger ❤

Back
Topp