Fordi vi fortjener det

fr0u

Blir kjent med forumet
Kroppene våre jobber instendig nå, og vi merker det konstant. Vi fortjener da det lille ekstra?

Jeg er nå sykemeldt på tredje dagen, og SLITER med det. Sjefen har instendig bedt meg om å gjemme samvittigheten min langt bort. Hun ser jo hvor dårlig jeg er, og hun vet hvor god arbeidsmoral jeg har. Fantastisk dame altså! (og hun har ikke barn selv)

Til tross for kvalmen som kommer i bølger lignende de vi kan se i Clooney-filmen "The Perfect Storm". Fikk jeg plutselig en vill craving etter CHAI LATTE. Har ikke anskaffet kaffemaskin (enda), men har en flott liten visp som jeg kan piske melka med. Det jeg ikke har, er den deilige sirupen. Nesten så man hiver seg i bilen. I mitt tillfelle blir det nok heller å befale min kjære om å finne dette til meg på vei hjem fra jobb.

Noen flere som kjenner på ting som de bare MÅ ha?

For en herlig sjef du har! :-)
Nå drikker jeg ikke kaffe, men det hørtes jo godt ut å unne seg det lille ekstra man vil ha i hverdagen! :-)
Kose deg med den deilige drikken!

Tusen takk :)

Liker igrunnen kaffe veldig godt jeg også. Men da må jeg tisse enda mer enn det jeg allerede gjør :p Klønete greier det der altså!

Ja, det er den beste sjefen jeg har hatt noensinne. Hun er ikke dullete, men viser veldig sympati. Perfekt balasegang.

Hurra! Man kan bli glad for de minste ting :-)
Jeg fant is i fryseren og begynte å gråte av glede, snakk om hormoner! :D Jeg har fått craving på pepperminte te, klementiner,is og sjokolade. Hvis jeg kunne holde meg til te og klementiner så hadde det vært topp, men neida jeg må ha alt og litt til ;)

Så lenge man balanserer det kan man unne seg litt. Jeg har dilla på yoghurtis, det skal visstnok ikke være så ille som vanlig fløteis.
Hadde vært moro å prøve en slik iskremmaskin, så kan man lage sin egen :)

Hva med å lage "smoothie is" ? Jeg pleier å ha frossen banan (i biter) i foodprocessor, mikse til den blir smuldrete, hell i litt juice tills man får en softisaktig konsistens og tilsett bær som man liker feks blåbær & jordbær. Fabelaktig godt!! :)

(det er lurt å la bananen ligge fremme noen minutter før man putter den i mikseren)

Det hørtes ut som en veldig grei sjef, ikke alle som er slik.

Akkurat nå for tiden har jeg null matlyst, og spiser kun fordi jeg må, ikke for å kose meg. Men jeg får ta det igjen senere, håper lysten på mat kommer tilbake til jul :)

Huff så leit. Håper inderlig at det kan løsne for deg før julen og advent setter skikkelig inn :)
Hvor langt er du på vei?

lakris yogurt is!

Back
Topp