Fordi jeg fortjener det..

fruluna

Forumet er livet
Mmm.. Nå har jeg virkelig tatt en shinings på meg selv!!!
Gjorde et iherdig og faktisk ganske så vellykka forsøk på å få bort bushen som har kommet "der nede".. Satset liv og lemmer på å få det til, men det gikk sånn nogenlunde bra!!
Tok beina samtidig, så nå er det bare velstand.
Nappet øyenbryn, skrubbet ansiktet, lakkert alle negler med blank lakk, og smurt inn hele kroppen men krem. [:D]

Nå kan helga bare komme [:)] Bare så synd jeg skal reise bort i dag da, så samboeren ikke får noe glede av det... he he

åå... høres deilig ut! Er så godt når man virkelig tar seg tid til å gjøre alt sånt!! Føler seg så mye freshere og man blir i bedre humør av det!

Hørtes godt ut.
Har ikke fått tatt beina siden rett før jeg fødte [:-][&:]

deilig, er så vanskelig å få til noen ganger. er liksom sjelden alene, bortsett fra når gullet sover, men da er det alltid ti tusen andre ting som må ornes og når det ikke er det er det koselig å sitte her å prate litt

Å det hørtes deillig ut, skal jammen ta bryna jeg også!!!

Må jo ta litt vare på og pleie seg selv også[:)]

ORIGINAL: Bekka84

hehe herlig med en bli-litt-ny-dag

jeg føler meg vertfall som en annen personn når jeg har fått barbert meg her og der [:D]

Der må jeg si meg enig.

Føler meg som en helt ny person [;)]

Åja..det er HERLIG å ta seg en velværedag hjemme[:)] Pleier å gjøre det en kveld pr uka jeg, skjemme meg bort litt!!!

Unner ALLE å gjøre det!![:D][:D]

jepp ,jeg burde absolutt tatt "bushen" jeg også men det er som sagt vanskelig å se hva en gjør.får se om jeg finner ett lommespeil ell noe sånt.skal til hudpleier om noen uker så hun bruker å vokse leggene mine.de begynner å bli litt hårete nå da ,men tenkte å drøye lengst mulig fram mot fødsel.vil ikke ligge på føden med hårete legger[&:].får satse på å ha nyshava dotten før ungen kommer så han ikke tror han kommer ut av jungelen!![;)].har også vært hos fotpleier .det var sikkelig deilig.skura vekk all død hud, klipte negler og masserete legger og føtter!! anbefales!!![:)]

Åh.. Så flink du er!! Tror jeg må bestille samboern til litt musefiks idag[;)]

D e heilt sykt kor mye planlegging og oppspart energi æ treng før å gjøre nåkka så enkelt som å barbere legg/mus, nappe øyenbryn og sånt! E stort sett heilt slutta med d. Armhulen e jo greit, d tar æ i dusjen men ALT anna bli så tungt!!! Du e flink du fruluna! D hørtes godt ut... Æ e aleina heime ikveld, så kanskje æ ska mote mæ opp å gjøre et forsøk...
God helg!

Back
Topp