Fordi han fortjener det

Laguna

Glad i forumet
Kjære søte jenter!

De fleste av dere vet hvem vi er, og de fleste av dere har skrevet uttalige hyggelige kommentarer og hilsner til oss jeg aldri kan gjengjelde godt nok. Det har vært ord som varmet og trøstet i en ellers tung hverdag. Dere har vært med på å gi oss det lille ekstra løftet vi trengte for å klare rollen som foreldre til et barn med Down Syndrom og Diabetes - og vi er enormt takknemmelige, både pappa'en til Baby D og jeg! At det finnes så utrolig masse flotte mennesker samlet i et slik nettsamfunn er helt utrolig. Dere er en gjeng herlige jenter som stiller opp om det er noe alle sammen.

Jeg har nå meldt den lille fighteren vår med i konkurransen om å få tittelen årets Lano unge. Det er absolutt mange andre like fullt verdige vinnere her inne, og jeg heier på dere alle sammen! Men likevel vil jeg be dere om en liten stemme til vår skjønne lille prins. Han har vært igjenom mer enn de fleste på det lille året han har hatt på denne jorden, han har vært en skikkelig tøffing men smilet har han bevart likevel. Han har gitt meg et helt nytt syn på livet, og jeg skylder han all verden for hva han har gjort meg til. Med hånden på hjertet har jeg blitt et mye bedre menneske etter at jeg fikk lille Daniel. Han har snudd opp og ned på alt, men har likevel tatt hjerte mitt med storm.

Selv om det fines uttallige andre slike tråder her inne på bv, er min enkle grunn for at dere skal stemme på akkuratt vår lille gutt rett og slett - FORDI HAN FORTJENER DET!!

Så vær så snill, ta en titt på linken under, les litt på bloggen min om du ikke kjenner til oss og gi den lille sjørøveren min en stemme. Å kunne få den æresfulle tittelen er stort i seg selv, men å få kunne representere Down Syndorm på denne måten er enda større!

http://laguna.blogg.no/1275941700_baby_d_som_rets_lano_.html

Synes dere er noen utrolig sterke mennesker jeg! Beundrer dere veldig!
Domt jeg ikke fikk med meg når dere kom i hjemmet eller hva det var for noe [:D] Vet du om det ligger på nettet en plass kanskje?
En stemme er gitt til deres herlige prins!

Er så enig med deg at han fortjener det, og har stemt nesten daglig siden du nevnte det på bloggen din[:)]
han er fantastisk nydelig, og dere er heldige som har en så fin gutt som han, og han er heldig som har så gode foreldre som dere[:)]

jeg håper han vinner, for jeg tror vi alle har godt av å lære mer og se mer til barn som er annerledes[:)]

fordi han fortjener det, stemte jeg [:)]

ORIGINAL: MammaTilAndreas

Synes dere er noen utrolig sterke mennesker jeg! Beundrer dere veldig!
Domt jeg ikke fikk med meg når dere kom i hjemmet eller hva det var for noe [:D] Vet du om det ligger på nettet en plass kanskje?
En stemme er gitt til deres herlige prins!

Det var veldig pent sagt av deg[:)] Tusen takk!
Jeg tror ikke det, dessverre. Men jeg har blogget det så det ligger noen bilder av reportasjen på bloggen min om ikke annet[:)]

ORIGINAL: Minimeg

Jeg har aldri stemt på det aktuelle bilde folk spør etter i slike tråder, der de vil få flest stemmer.
Men, denne gangen gjorde jeg det! Fordi han fortjener det! [:D]

Takk for at du har delt din historie med oss, og at vi har fått fulgt med den herlige gutten deres!

Tusen, tusen takk Minimeg. Det setter jeg utrolig stor pris på at du gjør. Jeg føler nesten det er litt frekt av meg å legge ut en sånn tråd, men til syvende og sist gjør jeg det ikke for meg selv. Det er kun for den lille gutten min og sjansen han kan få til å fronte Down syndrom. Det ønsker jeg så inderlig at han skal få kunne klare, det hadde vært stort - og ikke minst annerledes.

Så takk for at du stemmer på oss [:)]

ORIGINAL: Skravlemor

Er så enig med deg at han fortjener det, og har stemt nesten daglig siden du nevnte det på bloggen din[:)]
han er fantastisk nydelig, og dere er heldige som har en så fin gutt som han, og han er heldig som har så gode foreldre som dere[:)]

jeg håper han vinner, for jeg tror vi alle har godt av å lære mer og se mer til barn som er annerledes[:)]

Som jeg har sagt før, TUSEN TAKK - det betyr veldig mye! Jeg tenkte litt på det for meg selv, at joda. Jovisst er det en flott premie med i konkurransen, men for oss hadde det vært premie nok om han bare hadde vunnet. Det er en stor og vanskelig konkurranse, men tenk å få kunne fronte noe så stort som down syndorm på en slik måte. Jeg har ikke ord for hvor stort det hadde vært for oss.
så hjertelig takk for alle stemmer - og det gjelderdere alle sammen. Vi er dypt takknemmelige - det blir litt mer enn bare en konkurranse om å ha den ''søteste såpeboblefalske-ungen'', vi ønsker å gjøre så mye mer ut av det.

[:)]

dere fortjener det virkelig, å har gitt min stemme [:)]

er egnetlig ikke noe fan av lanoungen i det heletatt.. hater at ALLE legger ut linker å maser til seg stemmer [8D]

Jeg stemmer aldri på folk som "hyler" etter stemmer, det har motsatt effekt hos meg!

Men her måtte jeg bare trykke -stem-, har fulgt dere via bloggen din - nydelig familie! [:)]

ORIGINAL: Candykikk

dere fortjener det virkelig, å har gitt min stemme [:)]

er egnetlig ikke noe fan av lanoungen i det heletatt.. hater at ALLE legger ut linker å maser til seg stemmer [8D]

Tusen takk candykikk[:)] Jeg er ironisk nok enig med deg, selv om jeg nå har krøpet til korset og ber dere om stemmer. Men idet minste er jeg ærlig, oppriktig og har en historie og et budskap og komme med. Det er ikke uten grunn jeg gjør det iallefall[:)]

stemte på den skjønne gullgutten din! krysser fingrene for at han vinner,han
er jo bare såååååå søt å go`  [:)]

Jeg har aldri stemt på det aktuelle bilde folk spør etter i slike tråder, der de vil få flest stemmer.

Takk for at du har delt din historie med oss, og at vi har fått fulgt med den herlige gutten deres!

Signerer[:)]

Samme her. Jeg stemmer heller aldri på "tiggere". Men denne søtnosen stemte jeg på[:D]

sign

ORIGINAL: *Rebella*

Jeg har også gitt min stemme til Daniel [:D]

ORIGINAL: Stine1988

da har jeg stemt på nydelige gutten din[;)]

OG takk for at dere deler historien deres med oss..

dere har en meget nydelig gutt og jeg beundrer dere[;)]

signerer, på det sterkeste[;)]
Nydelige lille D[:D]

Back
Topp