Fordeling av ferie før permisjonen

Mininummer2

Betatt av forumet
Lurer på hvordan jeg skal fordele ferien... må man bruke hele ferien eller kan noe bli overført til 2018?

Noen som allerede har planlagt? :)

Tror dette kan være forskjellig fra arbeidsplass til arbeidsplass, men jeg får ta med meg ferie over til 2018 å kommer mest sannsynlig til å ta med litt ifh til oppstart i barnehage slik at jeg kan jobbe litt kortere uker i starten eller noe slikt:happy:

Har ikke tenkt så langt men regner med ferieukene føres over til 2018. Tok ikke ut noe ferie ila permisjonen sist heller :)

Hos oss tror jeg man kan overføre inntil tolv dager, så kommer til å bruke en del av ferien på våren

Jeg tok ferie og fikk utsatt permisjonen min. Syntes det var best sånn da jeg født i desember ;)

Jeg utsetter permisjonen med så mange dager som mulig i 2017 ved å bruke ferien også overfører jeg resten til 2018 :) vi kan overføre maks 10 dager. Kommer til å ta ut mye av 2018-ferien rundt bhgstart, tenker jeg.

Vi kan i utgangspunktet overføre 14 dager, men det gjøres unntak i tilfeller som dette. Med de to andre har jeg overført nesten all ferien til året etter. Har ikke tenkt over hvordan jeg skal gjøre det denne gangen

Jeg skal prøve å få brukt ferie fra 2017 og 2018 i forbindelse med permisjon. Får jeg ikke overført ferien fra 2017 til 2018 så "avbryter" jeg permisjonen med ferie til høsten før jeg fortsetter med permisjon og ferie fra 2018...

Jeg mener man har rett til å overføre all ferie til neste år når man er i barselpermisjon. Jeg gjorde det forrige gang, og kommer til å gjøre det denne gangen også. Permisjon først, og 10 uker ferie året etter. [emoji4]

Jeg fikk overføre mer enn man vanligvis tillater på min arbeidsplass. Var tilfeldig at sjefen min fant ut jeg kunne søke om det. Digg å ha ekstra året etter :)

Back
Topp