Fordelene med å være gravid ^_^

Heldig-igjen

Betatt av forumet
Den største óg viktigste fordelen av de alle ~ med å være gravid ~ er jo selvfølgelig; livet/livene som vokser i vårt eget liv. ^_^

Mén, noen ganger kan jo mismotet "ta oss"; frykten for abort, hormonell krangling med partner som bare "ikke forstår!!!", morgenkvalme som varer héle døgnet...og så videre...

Tenkte derfor, med en lystig tone, det kunne være greit å opprette en tråd der vi deler forskjellige fordeler man også kan oppleve med å være svanger.

Det første som "slår még"...er at jeg slipper de vanvittige plagene/smertene ved eggløsning óg menstruasjon ~ grunnet endometriose.

Fordeler med å være gravid, hmmmmm nå må jeg virkelig tenke

1. Slippe mens
2. Kjenne liv i magen og kose med baby ved å ta på magen og få reaksjon
3. Gratis legetimer

:p

Bli skjemmet bort av mannen ;)

Unne seg litt ekstra sjokolade :happy:

Man tenker også kanskje mer over hva man spiser og forsøker å bli sunnere både i matveien og ved å trene.

- det er i alle fall målet mitt.

Større og fastere bryst :knegg:
Den største fordelen, med unntak av håpet om at graviditeten skal ende med en frisk og sprell levende baby, er at flere bryr seg. Jeg føler i hvert fall at jeg får mer positiv oppmerksomhet som gravid enn ellers. Da tenker jeg på familiemedlemmer o.l. :)
Nyt brystene nå, blir noe helt annet når melka er borte :p

Er faktisk ikke "ferdig" med å amme første barn ennå, mén...ja ~ savner virkelig fylden som vAr...og gleder meg til den kommer tilbake på besøk. ;)

1. Slippe mens
2. Kjenne den deilige og boblende følelsen i magen
3. sparkene når di kommer. Savner dette fra forrige svangerskap;)

Den første fordelen er jo absolutt å slippe mensen ;-)

Dessuten; mYe sunnere livsstil "bare" ved at man dropper alkohol og nikotin (for de som overhode bruker noen av delene). :D

Sant, er veldig opptatt av å spise sunt for å gi den lille spira så gode forutsetninger som mulig :) og ikke minst vil jeg selv være sunn for å være ei aktiv og engasjert mor :D

Back
Topp