Ford S-Max

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Vi vurder å kjøpe oss ny bil, en ny Ford S-max.

Dere som har en slik bil, er dere fornøyde?

Veldig fornøyd med vår, praktisk og romslig, og setene er lett å legge ned når det er behov for det. Vi har to små barn på heltid og to storesøsken på deltid + en hund, så vi endrer bilen alt ettersom hvor mange barn vi har, og om vi skal ha med hunden og/eller barnevogn eller andre ting. :)

Merker allikevel at jeg savner et par ting. Vi hadde tidligere en velutstyrt Mondeo, men da vi byttet opp til S-Max, valgte vi en nyere bil med litt mindre motor og litt mindre utstyr. 1,6 liter dieselmotor er merkbart mindre enn 2-literen vi hadde i Mondeoen, men så er forbruket tilsvarende lavt, og det er jo bra. :) Savner ekstrautstyr som nøkkelløs start og et par andre luksuser, men vi klarer oss absolutt fint uten. Blitt litt bortskjemt, bare. :)

Jeg ELSKER min !! Den er helt fantastisk.. Vi har stor motor og høyt utstyrsnivå, så den både går bra og ser bra ut. Plassen er helt fenomenal, jeg har tre seter i baksetet som alle står i isofix :)

Jeg har galaxy. Den er akkurat som s-max bare litt høyere og muligens litt lenger. Men det er en genial bil :)

Back
Topp