Ford s max! Og bilstoler

Lirisi

Forumet er livet
jentene i juni13
Får man plass til 3 bilstoler MED isofix? Eller må man ta i bruk en av de siste setene av de 7. Vil gjerne få brukt bagasjeplass til vogn o l.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tipper du får plass til akkurat det du vil, nettopp fordi den har 3 fulle seter i stedetfor 2,5 som vanlige sedaner og stv har :)
Men det er alltid lurt å prøve først ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hva slags seter tenker du på da? Vi har tre seter stående i isofixen i baksetet vårt, et cybex (fremovervendt beltestol), et besafe (fremovervendt beltestol) og et besafe Izi Go (babysete) :) god plass til disse hvertfall :) har også hatt to fremovervendte cybexstoler og et bakovervendt besafe Izi combi stående i isofix.. God plass til dette også :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har nå besafe beltestol, og en besafe izi kid. Og skal kjøpe maxicosi til babyen :) har ford mondeo. Og det går hvertfall ikke. Men det er pga isofixen. Men ville heller ikke ha presset tre bilstoler baki den. Virker utrygt da beltestolen hadde stått på skeiva.

Min søster kjøpte denne pga den er eneste bilen de fikk tre seter med isofix i

Høres bra ut! :)

Ja det er jeg ganske sikker på at du får! Utrolig god plass. Vi får inn to bakovervendte og en forholdsvis bred beltestol hvertfall! (har ikke prøvd bakovervendte med isofix...)

Men er det isofix i midten da? Det er jeg ganske sikker på at det ikke er i vår s-max. Kanskje vår er for gammel:-P

Ellers er det ikke noe problem med tre barneseter i den bilen, har feks tre Beltestoler der samtidig med unger på jobben.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Men er det isofix i midten da? Det er jeg ganske sikker på at det ikke er i vår s-max. Kanskje vår er for gammel:-P

Ellers er det ikke noe problem med tre barneseter i den bilen, har feks tre Beltestoler der samtidig med unger på jobben.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Vår har det på alle tre setene :)

Surfer mobilt!

Isofix i midten på vår hvertfall :)

Dere som ikke har kan garantert ettermontere. Bare å ringe en Ford- forhandler :)

Vi har ny S-Max, og det er god plass og isofix til tre seter :)

Vår fra 2011 har 3 isofix. Med en sirona i midten og en cybex solutionfix på hver side, har vi god plass og kommer lett til selene også!!

Vår fra 2011 har 3 isofix. Med en sirona i midten og en cybex solutionfix på hver side, har vi god plass og kommer lett til selene også!!

Så Sirona funker bra i midten også? Skal kjøpe det sete tenkte jeg og skal mest sannsynlig g det i midten :)

Så Sirona funker bra i midten også? Skal kjøpe det sete tenkte jeg og skal mest sannsynlig g det i midten :)

Jepp! Med beltestolene på siden får jeg ikke snudd helt 90 grader for å ta henne inn/ut, men nesten. Helt godt nok, for å si det slik. Godt å ha mini som buffer mellom gutta på lange turer:-) og lettere å sjekke selene deres når de sitter på sidene, synes jeg!

Back
Topp