Ford Focus og plass til bilstol

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Har en Ford Focus 2011 stasjonsvogn.

Har kjøpt Besafe i-size bilstol da vesla har vokst ut av babysetet sitt.

Hun er snart 6 mnd og sitter ikke selv, men er begynt å øve seg på å reise seg opp når hun sitter halvveis.

Problemet er bare at når bilsetet er festet, så får vi ikke til å legge det bak på "siste" hakket.
Vi får det i "mellomposisjonen".

Noen som har tips som vi kan prøve? Bilsetet framme er skubbet helt frem og ryggen er rettet opp.

https://www.youtube.com/watch?v=vM6_HHv7lT4

Ikke jekke barnesetet så langt bak? Hvordan da mener du? Det står "fast" med beltet. Det er fra 0-25, ikke isofix :)

Var fotbøylen helt inne når dere monterte det? Om det er izi plus dere har og ikke kid i-size? Siden du nevnte fast med beltet. Noe sjangs for å rette opp stolryggen til fremsetet enda litt

Var fotbøylen helt inne når dere monterte det? Om det er izi plus dere har og ikke kid i-size? Siden du nevnte fast med beltet. Noe sjangs for å rette opp stolryggen til fremsetet enda litt

izi plus ja!!
jøsses går rundt her vettu :P

Nei ikke noe som helst sjans med framsetet.. :(

Men siden hun har begynt å reise seg, så tenker jeg hun er sterk bok i kroppen til å sitte på mellomstillet, er bare å prøve noen ganger og se :) min eldste satt på samme alder i besafe combi, og det er noe brattere.

Men du har ikke mulighet til å koblet ut airbagen da, og montere sete i fremsetet?

Ikke jekke barnesetet så langt bak? Hvordan da mener du? Det står "fast" med beltet. Det er fra 0-25, ikke isofix :)

Da er det nok ikke BeSafe Izi Kid I-size dere har kjøpt hvis det ikke er isofix?
BeSafe har bare et sete opp til 25 kg bakovervendt, og det er Izi Plus. Er det Izi Plus dere har? :)

Så noen over her hadde kommentert det ja :P

Men Izi Plus har god stilling på mellomhakket også, vi har samme sete, men får det helt bak.

Ta den frontbøyen så langt inn som mulig, for babyen trenger ikke noe benplass nå likevel.

Ja tenkte å kjøre ned på butikken og be dem om å hjelpe meg :P
Frøkna ser ikke helt komfortabel ut i mellomstillingen enda, selv om jeg tror det bare er en mnd kanskje to il det går helt fint, for hun har begynt å øve seg på å sette seg opp. Men hun er ikke *helt* der enda :)

Back
Topp