Ford C-max: Plass til 2 bakovervendte

teposen

Forelsket i forumet

Noen som har Ford C-max, og som kan fortelle hvilke bakovervendte som tar minst plass bak i denne? 

Har multitech nå, men får nesten ikke plass til passasjer foran, og når vi trenger to, så blir det ikke plass til fører heller :P 

Er f.eks max way eller two way mindre plasskrevende?

Vi byttet nettop ut besafen (da poden allerede er vokst fra den) og kjøpte multi tech, det tok stooor plass, men var no som ikkke var i orden så fikk byttet det og valgte da heller maxway, det tok mindre plass, og gutten sitter mye bedre i det enn multi tech'en vertfall :-))

Takk for svar.. Det ble bedre plass til passasjer og fører foran og da? Sitter foreløpig fint i multi-tech'en, men er knapt plass foran, og med et bak førern snart og, så blir det vel ikke plass der heller :P Men da skal jeg prøve ut max-way :)

Vi har cosmic comfort, ser ut som vi kunne hatt plass til ett bak sjåøren også.

Men vi har tatt ut det midterste setet bak da, og dyttet de lengst bak. Var sjelden i bruk lell, så tenkte at bedre beinplass var ett bedre alternativ. Når vi en dag skal ha 2 barneseter baki der, tror jeg ikke noen hadde fått plass mellom lell..

Tror ikke jeg har tre separate seter. Det må jeg se På i morgen. Dyttet lengst bak? Barnesetet eller selve bilsete?? Var innom babyshop ista, og hun sa at nultitech var det Minste setet bakover, og det var ingen vits å teste Max way :/ Vurderer tur til annen butikk.

Vi har Golf da, men det er jo ingen megastor bil. Har Multitech bak passasjersetet. Har ikke plass til det bak førersetet, så skal ha Two-way der til eldste når minste går over i stort sete og kan sitte i Multitech. Two-way bruker mindre plass enn både Max-way og Multitech iallefall. Ganske så mye også. Da kan selv mann min på 184 kjøre Golfen med bakovervendt sete bak seg :). Jeg har hatt Cosmic Comfort også og syns det tok like stor plass som Besafen egentlig.... og ikke sånn veldig forskjell fra Multitech. Så for god plass og om ungen er litt større ville jeg gått for Two-way om plass er et problem, men har du plass til Max-way eller Multitech er de bedre egentlig :).

Back
Topp