Fordøyelsesplager....

sunway

Forelsket i forumet
Noen som har hatt problemer med det? Altså; i går var jeg skikkelig uvel. Følte det ikke som noen omgangssyke, var ikke slapp og tenkte ikke med avsky på mat, men spiste likevel lite. Var noen ganger på toalettet, men kan ikke si det var diare. På kvelden kastet jeg opp, først en gang skikkelig og så en gang hvor jeg bare brekte meg, hadde ikke noe særlig å spy opp da?

Hva tror dere det er? Kan det være omgangssyken eller rett og slett bare sånn som skjer med den store magen?

Formen i dag virker mye bedre i vert fall... Spist godt med frokost.

Sorry for detaljer....

ikke godt å si - kan ikke si at jeg har opplevd det samme. Selv sliter jeg med ekstrem halsbrann om dagen, og da frister ikke mat så veldig, men jeg har ikke hatt løs mage eller oppkast i det hele tatt

Får håpe det snart gir seg med deg da - ikke noe hyggelig å ha det sånn

Jeg er mye bedre i dag, er bare litt sliten og trøtt. Derfor jeg syns det er rart viss det er omgangssyken. Da hadde vel matlysten vært skikkelig på bånn og jeg hadde vel vært slapp? Ja, ja, det er bare å vente å se. Men så kjedelig viss sambo og lille gutt skal bli syk nå, vet liksom ikke når vi må avgårde på føden og da er det jo kjedelig viss samboer ligger og spyr...

Back
Topp