Fordøyelsen

Solbæra

Forelsket i forumet
Hvordan er fordøyelsen deres?
Jeg har i hele svangerskapet hatt hard mage, men plutselig for en uke siden fikk jeg diare, og har hatt det den siste uken. Det er ikke snakk om dobesøk hver dag, men ca 3 ganger den siste uken, og da har det vært diare.
Er dette vanlig?
Er det flere som opplever dette?

Jeg vet ikke om det kan ha noen sammenheng, men jeg sluttet å ta progesteronstøtte for ca en uke siden.

Hadde diaré og kvalme i de første 8 ukene.. Nå er det masse luft og diaré innimellom.

Alt er visst normalt når det gjelder fordøyelsen når man er gravid... :laughing002

Hadde diaré og kvalme i de første 8 ukene.. Nå er det masse luft og diaré innimellom.

Alt er visst normalt når det gjelder fordøyelsen når man er gravid... :laughing002
Har hatt suuuperhard mage, ble bedre når jeg skjønte hvor mye væske min kropp trenger

Jeg har også gått på progresteron, har vært kjempe hard og treg i magen. Etter jeg sluttet har det blitt mye mye bedre. Så kan ha en sammenheng. :)

Jeg har også gått på progresteron, har vært kjempe hard og treg i magen. Etter jeg sluttet har det blitt mye mye bedre. Så kan ha en sammenheng. :)
Okei, det kan høres slik ut ja. Jeg blir bare litt redd for babyen når det plutselig blir endringer i kroppen

Når jeg gikk på progesteron så var jeg normal i magen, men etter at jeg slutta så har jeg vært skikkelig hard :hilarious:

Okei, det kan høres slik ut ja. Jeg blir bare litt redd for babyen når det plutselig blir endringer i kroppen
Jeg gikk på akkurat sammen med forrige og var på TUL ett pr dager etter jeg sluttet. Alt var bra endrer seg nok bare litt i kroppen din. Føler det selv også.

Back
Topp