Fordøyelse og mageverk

vichaa

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Til dere som he fått barn som har hatt trøbbel med magen.

Her fikk jenta vår mageverk etter hun ble et par uker gammel, og det har enda ikke tatt slutt. Hun promper mye, trykker mye om natten for å klare å prompe, bæsj kommer kanskje en gang i uken..

Hvordan er det med dere som har opplevd det samme? Har det begynt å gå over?

Skulle liksom vare de tre første månedene.. gleder meg til det tar slutt :(
 
Gikk over etter ca. 2,5 mnd., ganske plutselig. Hadde det ganske likt, bortsett fra at det var ting i bleia hver dag. Men hun slet veldig i et halvt døgn før. Tenkte at vi ville vurdere å sjekke det ut om det gikk over tre måneder. Så jeg ville kanskje hørt med legen om eventuelle allergier. Dessuten sa helsesøster til oss at det var gratis å dra til en manuellterapeut de har avtale med, for å sjekke at det ikke er noen skjevheter i skjelettet, som visstnok kan påvirke. Kanskje det er det på din helsestasjon også. Lykke til, uansett! Føler med deg! :)
 
Kan høres ut som om hun reagerer på noe du spiser. Evt sjekk ut låsninger.

Lillebror er nok arvelig belastet. Jeg og mine barn er sensitive for meieriprodukter. Lillebror hadde også mye skjevheter i nakken og hoftene. Behandling hjalp mye. Nå er han 5mnd og promper endel enda, men svært lite mageknip og skriking.
 
Til dere som he fått barn som har hatt trøbbel med magen.

Her fikk jenta vår mageverk etter hun ble et par uker gammel, og det har enda ikke tatt slutt. Hun promper mye, trykker mye om natten for å klare å prompe, bæsj kommer kanskje en gang i uken..

Hvordan er det med dere som har opplevd det samme? Har det begynt å gå over?

Skulle liksom vare de tre første månedene.. gleder meg til det tar slutt :(

Vi hadde det sånn 2-3 uker. Muøig du har prøvd det, men vi gikk til kiropraktor og da ble det borte etter første behandling... Hun ynska seg sårt nesten hele natta stakkar...
 
Back
Topp