Fordøyelse og hevelse

emma1

Betatt av forumet
siste dagene har det virkelig blitt fart på fordøyelsen.. har hatt veldig treg fordøyelse hele svangerskapet egentlig. Noen som opplever det samme?

Itillegg har jeg det siste døgnet vært hoven nedentil.. alt kjennes veldig "stort" ut:bored:

Har vært plaget en del med vonde kynnere og modningsrier så er ikke så sikker på om jeg kjenner forskjell på begynnede rier...

De to første er kjent her, men jeg er ikke plaget med kynnere. Det som har blitt verst her i det siste er egentlig at jeg er veldig løs i magen og at jeg begynner å få mye vann i kroppen :confused:

Kjenner til det med at fordøyelsen virker mye bedre enn før, den hoven biten har jeg hatt men den har forsvunnet igjen.
Har heller ikke mye til vonde kynnere eller modningsrier.
Håper jo egentlig på å få noen snart, føler at de gir en liten forsmak på fødselen sånn at jeg ikke plutselig får alt av smerter slengt i tryne :p

Høres ut som du nærmer deg slutten, selv om det fortsatt kan ta flere uker... Dette er i hvertfall normalt :)

Helt normalt ja :)Og samme her, bortsett fra at med meg går fordøyelsen tregt fremdeles.

Back
Topp