Fordømte puppegreier

bumpien

Glad i forumet
Puppene mine har vært super vonde siden uke 6, de ser ut som Dolly Parton Look Alikes, jeg gruer meg hver dag til å ta av meg bhen for det er så fantastisk ubehagelig når de slipper fri ([8D]). Og nå, de siste tre dagene har de klødd så vanvittig, jeg holder på å dø! Også er det jo så VONDT å klø! Jeg går snart bananas! Jeg vil klø! 

Tror eg er den eneste som er GLAD for at puppene mine har vokst[:D] (har smååå rosiner etter at eg amma vesla) så her er det stor jubel for at eg ENDELIG har fått pupper igjen[8D][X(][:D]

Men skjønner problemet ditt! ikkje godt å ha det ubehagelig/vondt! håper det gir seg snart[:)]

Har ikke så ondt lengre, men vortene KLØØØØØØØØØØØØR så vannvetti te tider at d e te å klikke av[:)] Å gubben sir at æ må slutte å leke hihi, han e bare misunnelig før at ikke han får lov....[:D]

Ååå synes det er helt fantastisk å ta av seg bh for kvelden...

Etter at jeg ammet snuppa så har det bare vært lefser igjen...Ikke pent...[>:] Så er glad at de har blitt mer fyldigere igjen...[8D]

Men de er vondte her også...Kan heller ikke klø eller klemme på de...[:-]

Går nok over etterhvert....Håper jeg[8|]

jeg er bare glad de vokser jeg[;)]
men ser problemet ditt. prøve å smøre deg litt kanskje?

Og med en gang de ømme kløende brystene ikke hverken klør eller er ømme så begynner man å lure på om noe er galt........det gjør jeg......
Så jeg gleder meg ikke akkurat til tidlig UL igjen i morgen.....

Hehe.. Blir nok aldri Dolly Parton pupper her i gården, så jeg er bare glad til for at de vokser. Det er ikke spesielt behagelig da. Det stikker så fælt og føler en intens trang til å klø/gni/massere i blant. Det passer gjerne dårlig når jeg sitter i åpent landskap på jobb.

Her har puppene vokst myyyye den siste uken! Og blitt megavonde...[:'(]
I dag gikk jeg med sports-BH for og slippe at puppene "skvulper" når jeg går...
Ingen BH'er passer...[:(]

Meeeen, sambo er fornøyd da! [;)]

ORIGINAL: Rosica

Her har puppene vokst myyyye den siste uken! Og blitt megavonde...[:'(]
I dag gikk jeg med sports-BH for og slippe at puppene "skvulper" når jeg går...
Ingen BH'er passer...[:(]

Meeeen, sambo er fornøyd da! [;)]

Hahah Rosica, jeg må le! Skvulper er et bra ord [:D][:)]

ORIGINAL: Livva81

Har ikke så ondt lengre, men vortene KLØØØØØØØØØØØØR så vannvetti te tider at d e te å klikke av[:)] Å gubben sir at æ må slutte å leke hihi, han e bare misunnelig før at ikke han får lov....[:D]

Hihi... Samme greia her [;)]

Er jeg den eneste som ikke merker forandring i puppene? Ikke har de vokst og ikke er de ømme.
De andre to svangerskapene var ømme og store pupper det første som skjedde, var sånn jeg først mistenkte at jeg var gravid. Komisk at d kan være så forskjellig fra gang til gang!

Her har de bare blitt normal str igjen. Etter amminga så forsvant de helt sist. Lurer på hvordan det blir denne gang[8D]

Back
Topp