forbudt mot tynne modeller *link*

nemi.marselia

Forumet er livet
e vest snakk om en ny lov i frankrike
om å førby bruk a tynne modella pga den type rollefigur di e (altså vekt)
ka dåkk synes om detta?

http://www.kk.no/php/art.php?id=519978

synes egentli d e flott at di vil fokusere på sunne modella å ikkje så tynne så di ser anorekik ut.
spesielt etter at man høre modeller som dett om eller dør pga helsa

synes det er knaldbra! FINALLY!!

Er alltid noen som er tynnere enn gjennomsnittet naturlig dog.. Kjenner en som har så høyt stoffskifte at om hun blir syk si 1 uke så kan hun gå ned 2 kg om dagen! Fråtser som fy men blir liksom aldri noe særlig tykkere[8|]

SYntes det er flott jeg, jammen meg på tide![:D]

Syns ihvertfall at mangfoldet (altså når det gjelder størrelse og fasong) skal være mer synlig i modellverden...så fikk man kanskje bort litt av den der løgnen om at kun en type kropp er ideel....

e sjøl vældi tynn å slit m å legge på mæ

men synes d e synn at unge jenter ska bi bombadert m at d e pent å være syyyyl tynn (eller sykeli tynn) før d e ikkje pent

heller nån kg før mykje ja.

flott at frankrike tar tak i detta sia d e jo ett a di store mote landan

ORIGINAL: snikende ullteppe

synes egentli d e flott at di vil fokusere på sunne modella å ikkje så tynne så di ser anorekik ut.
spesielt etter at man høre modeller som dett om eller dør pga helsa

Signerer STERKT på høy tid at vi 'normale' snur trenden.(er jo oss det er mest av [:D]) Jeg blir kvalm over og se hvor sykt det er i modellbransejn, de syker jo folk ut og ned[&:][&:][&:][&:] Det tynneste er jo ikke bra nok det heller[&o][:'(]

må bare si at det er ganske fantastisk at frankrike kommer med et sånt lovforslag, ettersom de et ledende mote-land.

ORIGINAL: dronningmia

må bare si at det er ganske fantastisk at frankrike kommer med et sånt lovforslag, ettersom de et ledende mote-land.

kjæmpeflott. d må liksom sånne land t før å jøre forkjell innen moteværden

Utrolig bra [:D] En modell som lever på lett cola og kokain er ikke et bra forbilde!!

Mye bedre med normalt slanke og sunne modeller i "normal" str, da kan jentene være stolte av litt rumpe og pupper[:)]

Back
Topp