Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det lurer jeg også på...Er konstant sulten Jeg har enda ikke gått opp i vekt, men heller ned 1 kg, men føler jeg spiser og spiser all the time liksom. Blir medt veldig fort og spiser lite når jeg først spiser, men blir fort sulten igjen så har en del frukt liggende...
Ønsker ikke å legge på megg før jeg har gifta meg den 30 juli i år=( Er bare SÅ redd for det, pluss har historie med anorexi da jeg var 14, så sliter med dårlig samvittighet da jeg er så sulten hele tida... Sa til meg selv at når jeg bar på en spire skulle jeg ikke tenke "mat" og skulle kose meg, men får dårlig samvittighet og hater meg selv hver gang jeg spiser noe nå Andre som føler det samme?
Jeg blir også fort sulten igjen, men blir også fort mett når jeg spiser. Prøver å ha noe på lur i veska hvis jeg er på farten for får jeg ikke mat med en gang, så blir jeg kvalm
I starten spiste jeg dobbelt så mye, var sulten hele tiden og fikk jeg ikke i meg mat ble jeg heelt dårlig. Kvalm, svimmel og utrolig sliten. Begynte å bli bekymret om det skulle vare hele svangerskapet for da hadde jeg lagt på meg noe enormt! Men nå utjevner det seg igjen, spiser fortsatt ofte men ikke like mye. Sliter bare med å holde meg unna godteri ;)