Mamma til N ♡
Forelsket i forumet
Hver eneste gang jeg går inn på babyverden-appen så må jeg logge meg inn på nytt.. Utrolig irriterende. Hvordan kan jeg logge meg inn og forbli innlogget??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke. Dette sliter jeg med også.Hver eneste gang jeg går inn på babyverden-appen så må jeg logge meg inn på nytt.. Utrolig irriterende. Hvordan kan jeg logge meg inn og forbli innlogget??
Er veldig irriterende [emoji85] Blir automatisk mindre aktiv på forumet og gidder sjeldnere å gå inn og sjekke...Aner ikke. Dette sliter jeg med også.
Bra det ikke bare er her.. Hva er det jeg ikke får til? [emoji85] Finnes det en smart knapp et sted der jeg bestemmer at jeg skal forbli pålogget hele tiden? På alle andre apper er jeg innlogget hele tiden..Samme her.. utrolig irriterende..
Slik jeg har forstått det er dette et problem som de har kjent til siden mai mnd, og at de er utviklerne av appen (spesielt for Android tlf) som må fikse det. Kom inn på en tråd når jeg googlet problemet.Bra det ikke bare er her.. Hva er det jeg ikke får til? [emoji85] Finnes det en smart knapp et sted der jeg bestemmer at jeg skal forbli pålogget hele tiden? På alle andre apper er jeg innlogget hele tiden..
Åååå.. Såpass. Når jeg fant ut jeg var gravid (april) da funker alt som det skulle. Akkurat som når jeg var medlem under første svangerskapSlik jeg har forstått det er dette et problem som de har kjent til siden mai mnd, og at de er utviklerne av appen (spesielt for Android tlf) som må fikse det. Kom inn på en tråd når jeg googlet problemet.
[emoji34] kjipt når de ikke funker som de skal...Åååå.. Såpass. Når jeg fant ut jeg var gravid (april) da funker alt som det skulle. Akkurat som når jeg var medlem under første svangerskap
Jeg og, er bare hvis det går alt for lenge så må jeg logge meg inn igjenJeg bruker bare nettleseren og har ingen problemer.

Funker ikke for meg.Sniker fra feb18. Har samme problemet, men fant ut at jeg ikke behøver skrive inn navn og passord på nytt, trykker bare på pila i høyre hjørnet (tilbake??), også fortsetter jeg som vanlig ![emoji4]
Sniker fra feb18. Har samme problemet, men fant ut at jeg ikke behøver skrive inn navn og passord på nytt, trykker bare på pila i høyre hjørnet (tilbake??), også fortsetter jeg som vanlig ![emoji4]
Jeg sleit med det samme, så jeg gadd ikke å ha appen