Forberedt!?

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Om babyen velger å komme nå er ingenting klart her hjemme, og jeg blir megastresset av å tenke på det! Hadde dere vært klar om riene startet i natt??

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, selv om bilstolen, sengen, lekegrinden osv ikke er montert enda, så hadde jeg vært klar :) Mannen hadde jo bare gjort klart alt dette mens jeg lå på sykehuset :) Alt er innkjøpt, men ikke montert eller klærne vasket enda, men det er ting som er fort gjort :)

Ja, selv om bilstolen, sengen, lekegrinden osv ikke er montert enda, så hadde jeg vært klar :) Mannen hadde jo bare gjort klart alt dette mens jeg lå på sykehuset :) Alt er innkjøpt, men ikke montert eller klærne vasket enda, men det er ting som er fort gjort :)
Jeg er så kontrollfrik at det skal jeg ha kontroll på selv, før jeg ligger på sykehuset .. Derfor jeg er superstressa nå..

Sent from my iPhone using BV Forum

Her er alt klart. Gubben måtte nok fått litt hjelp til å hente bil og få på plass bilstol og sånt, men hadde det vært helt krise bor vi ikke lenger unna sykehuset enn at han kunne henta meg og Liten med barnevogn på bussen. Seng og vugge er montert, et utvalg av klær og utstyr er vasket, det å montere stellebord og re opp soveplassene tar ikke lange stunden. Men jeg fikk en følelse i dag av jeg bør begynne å pakke litt til fødebagen, mest fordi at det er mye lettere å gi noen instruksen om å ta med den brune bagen som står ved kommoden, enn å hente x der, ta med z fra det rommet, y derfra, w som står i den hylla på det rommet etc...

Hehe nei fikk litt panikk i går når jeg hadde en kynner som ikke ville gi seg, pakket en nødbag og leta huset rundt etter nr til fødeavdelinga ! Jeg må på shopping i morgen for å si det sånn!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Klær og sengetøy er vasket, sengen er vasket men må monteres. Det hadde nok mannen gjort om jeg ble innlagt nå. Så hadde vært klar nesten..... Har ikke pakket bag, men hadde vel røsket med meg noe i farten....

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

jeg trodde jeg var klar bare bagen som måtte pakkes..ble dårlig i natt og fikk rier og skulle på sykehuset i dag tidlig å da var jeg så stressa att bagen ble pakket så dær for å si det sånn..manglet det meste oppi der:)
Heldigvis ble det ikke fødsel og jeg kan pakke den om i morgen så den er klar:)

Back
Topp