Forberedt!?

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Om babyen velger å komme nå er ingenting klart her hjemme, og jeg blir megastresset av å tenke på det! Hadde dere vært klar om riene startet i natt??

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke i nærheten engang! Men kjenner at det stresser meg også:-/

Nei, eneste som er klart er senga. Men har ikke henta vogn, sete, stellebord ell noe..

Nei og det tror jeg nesten jeg hadde fått mer panikk for en at fødselen faktisk var igang :-p

Jeg har liksom litt den holdningen at jeg kan begynne med alt når jeg skal ut i permisjon men det kan jo skje før så er en liten risiko og ta, har derfor valgt å begynne for fullt i begynnelsen av april. :)

Her er alt klart :D desverre skal vi på kontroll på fredag for å vurdere om lillemann må ut eller holder til termin. Er ikke mentalt klar til å bli mamma, han må holde seg inne i noen uker til :)

Her er alt klart :D desverre skal vi på kontroll på fredag for å vurdere om lillemann må ut eller holder til termin. Er ikke mentalt klar til å bli mamma, han må holde seg inne i noen uker til :)

Lykke til!!

Jeg tror jeg klar når det kommer til utstyr (bare bleier igjen)..det er verre med det mentale! Jeg skal ta vare på en liten hjelpesløs baby:smiley-ashamed004 Derfor håper jeg at jeg går helt ut til termin så jeg kan jobbe litt mer med den tanken hehe

Klokkeklar. Sier det samme som Vanilla, vi har det meste utstyret, bare ikke bleier. Men mentalt sett håper jeg det blir en liten stund til

Jeg tror jeg klar når det kommer til utstyr (bare bleier igjen)..det er verre med det mentale! Jeg skal ta vare på en liten hjelpesløs baby:smiley-ashamed004 Derfor håper jeg at jeg går helt ut til termin så jeg kan jobbe litt mer med den tanken hehe
Det ordner du! <3 Lykke til! :)

hehe, huff nei :) her stor rydder jeg og organiserer :-P alt står på rommet hans men alt er i innpaknings osv :) men har null tro på at ting kan sje nå ;) man vet jo aldrig men håper og gå til jeg er ferdig med alt jeg skal :-P Har ikke noen gode dager for er så dårlig i form og har en datter på 2 år hjemme og en gutt som er 60% i bhg, så de kommer først,men prøver alikavel kombinerer så jeg får ordna litt iløp av dagen :D

Har det meste klart og vasket. Trenger å sette opp sprinkelsenga (fort gjort og ingen krise om det ikke er gjort til baby kommer), mangler ammebh, bleier, og ammeinnlegg. + at jeg skal vaske trekkene og madrassen til vogna :) om baby hadde blitt født nå, så vil det bli i uke 32 +, som er alt for tidlig og vi hadde nok blitt værende på sykehuset en stund. Så da hadde det vært tid å ordne opp før vi kom hjem :) er akkurat 8uker igjen til ul terminen! :) skal faktisk begynne å tenke på fødebaggen snart, der er jeg mer stresset for å ikke få med det jeg trenger :)

Nei :p har vasket tøyet og sengetøyet da, tenkjer jeg skal bli ferdig med resten i løpet av uka, sånn at jeg slipper å styre med det de siste ukene, da storesøster fyller 4 år 3 uker før, og så har jeg lyst til å kose meg med ho i påska før vi blir 4 :)

Nei. Men samtidig... Føder jeg nå så drar mannen hjem etterpå og setter sammen seng, stellebord osv. Og får satt inn babysetet.

Det er ikke mye en liten en trenger. En stelleplass kan fint være på gulvet. De kan fint sove med foreldrene eller i vogna. Noen bleier er greit å kjøpe på vei hjem fra sykehuset. :)

Nei, men stresser ikke :) har alle de store tingene etter storesøster, men mangler litt klær og slikt. Men det blir vel orden på det etterhvert :)

Næi har ingenting klart,men det meste er kjøpt inn eller bestilt d, men noe står hos mine foreldre og barnevogna kommer ikke før i midten av april. Er vell kun stellebord jeg mangler.

Til mer jeg tenker på det til mer kjenner jeg riene (les:"fantom") er på vei ... Iiiiiiiiiik

Ikke noe er gjort i stand. Men det hadde ikke vært noe problem om han kom i natt. Vi har jo sete og vogn ( som han kan sove i). Lar meg ikke stresse, alt ordner seg :)

Klar som et egg :-D og når a kommer, så viser det seg sikkert at jeg egentlig ikke var det alikevel. Hihihi.

Back
Topp