Forbereder meg på det store...

Miss Independent

Elsker forumet

ved å se føde serier. Så langt har jeg sett en svensk serier "En unge i minuten" på youtube og nå har jeg gått over til "Jordmødrene".

Spent men jeg er optimistisk denne gangen men faen det er ingen barnemat å føde altså..

Ja det skal være sikkert og vist :P Jeg har selv sett alle "jordmødrene" episodene, å nå har jeg begynt på "one born every minute", den kan lastes ned på piratebay.
Hvor langt er du på vei? Ganske så nervepirrende å gå slik å vente nå på slutten

Oh, da skal jeg begynne på de seriene når jeg har tatt igjen det jeg mangler på Greys =) 

jeg har lastet ned 3 sesonger av "one born every minute", men da mannen min var bortreist hadde jeg litt lite å gjøre så ble sittende i flere timer i strekk å se på fødeprogram, noe som ikke var sånn kjempelurt...ble mer og mer stressa med tanke på fødselen, og ting som eventuelt kan gå galt...og ikke minst utålmodig fordi jeg ville få min egen baby ut snart...så nå har jeg tatt meg en liten pause fra den serien! Skal se resten, synes det er spennende og interessant å se hvordan ulike mennesker takler ulike fødsler, men tror ikke man burde se det så konsentrert/i store mengder av gangen emoticon

Hadde jeg bare hatt LITT raskere Internett...
Her tar det en evighet bare å laste opp et innlegg, så filmer blir det lite (eller ingenting) av her

skulle nske jeg kunne laste ned serier, elsker å se fødsler på film.har sett jordmdrene flere ganger :)

Back
Topp