Forberedelser

ostekake

Glad i forumet
MAI 2013
Har alle fått alt klart nå?

Jeg var akkurat i kjelleren og fant igjen vognbagen, ikke bare bare det heller :p Senga er redd opp, klærne er vasket, vugga står full av klesvask (tenker jeg tar den etter fødsel), stellebord forventes det levering av i dag (befinner seg 10min unna), stelleveska som jeg har bestilt vil ikke bli sendt en gang så usikker på når den kommer.. Mangler å finne frem ekstra dyner og å få litt orden på sengetøy og pledd for at alt skal være klart. Også mangler jeg å hente apotek-pakkene og den fra rimi :eek:

Hvordan ligger dere andre ann? :)

Her er alt klart bortsett fra en maskin med klær igjen som skal vaskes og hente rimi og apotek pakken :)

Nesten alt er klart her! Rimi og kiwi pakken må hentes, senga er ikke redd opp enda men alt er lagt fram! :)

Det maste er no klart,har ikke lagt sengen,men alt er vasket og ligger klart:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her har jeg endelig fått somlet meg til å komme igang, har virkelig stått på de to siste dagene. Så nå ligger klær og sengetøy ferdigvasket i kommoden, og sprinkelseng og vugge er montert:-) Så nå gjenstår å finne frem baggen og finne ut hva jeg skal ha i den, og henting av de siste pakkene:-)

Her har jeg igjen myyye :P
Soverommet vårt er fortsatt under oppussing (håper det blir ferdig i helga), så vi har ikke satt opp seng, har ingen kommode å ha klærne i....

Men vogna står klar oppredd, har vasket klær, ammepute og leker :) Og har kjøpt inn alt vi må ha til hun kommer :) Rimi-pakken har jeg ikke fått enda, så veit ikke om jeg i det hele tatt får den :confused:

Eg har vaska alt som vaskes skal.. har ikkje redd opp senga.. og så må eg snart hente vuggen fram. Og begynne på nedvask av soverom.. :p

Her har jeg igjen myyye :P
Soverommet vårt er fortsatt under oppussing (håper det blir ferdig i helga), så vi har ikke satt opp seng, har ingen kommode å ha klærne i....

Men vogna står klar oppredd, har vasket klær, ammepute og leker :) Og har kjøpt inn alt vi må ha til hun kommer :) Rimi-pakken har jeg ikke fått enda, så veit ikke om jeg i det hele tatt får den :confused:
Haha,vi skal faktisk begynne å pusse opp soverommet vårt på mandag (da er jeg 37+7):P men vi skal bare legge plater på veggen,så det skal nok gå raskt..håper jeg:P

Har vasket det meste jeg trenger første tiden og fødebagen er mer eller mindre pakka, men har ikke redd opp noe enda.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Her har jeg igjen myyye :p

Jeg fikk lapp i posten i uke 36-37, såå da kommer den nok snart til deg også ;)

Her er alt klart nå:) Klærne er vasket og lagt i stellekommoden. Seng, vugge og vogn er redd opp. T.o.m 17.mai kjolen er klar;) He,he:) Håper hun er ute innen 17.mai da! Kjenner jeg plutselig har blitt utålmodig...

Her er det meste klart. Sambo er på jobb i Nordsjøen så er greit å ha det meste klart nå. Mangler bare å hente noen av gratispakkene, montere bilsetet i bilen og kjøpe inn babycall. Ellers så skal resten være klart :) mangler litt i fødebagen også, men det er sånnt som blir brukt til daglig, så det må kastes oppi når ting skjer :)

Haha,vi skal faktisk begynne å pusse opp soverommet vårt på mandag (da er jeg 37+7):p men vi skal bare legge plater på veggen,så det skal nok gå raskt..håper jeg:p

Ja, det har vi også gjort ;) Panelplater. Men så har vi også måttet rette ut gulvet med avrettingsmasse, skåret større hull til nye dører, lagt eikeparkett, og nå holder gubben på med å legge takplater ;) Veggene er ferdig malt, så når han er ferdig med det, så er det bare listing igjen :) Før vinteren kommer skal vi også sette inn ny peis på soverommet ;) Romantic, oh yeah, hahah :D

Her er også alt klart! Har fødebagen som gjenstår bare. Er så usikker på hva jeg skal ta med til lillegutt! Så tar ut og inn av bagen hele tiden:p

Her står alt klart. Har omtrent ikke klær i str 50, så det må vi muligens ha litt til av om han er liten. Ellers har jeg ikke kjøpt noe særlig ammetilbehør, men det tar jeg etterpå. Fødebag pakker jeg når ting er i gang, og senga legger jeg på når vi kommer hjem :-)

Her er også det meste klart nå (er i uke 38).
Senga er montert, bare ikke redd opp ennå.
Men alt av klær og slikt er vasket, og stellekommoden proppet til randen. Noen småting som gjenstår, men ikke noe som MÅ gjøres i stand før h*n kommer. Setebasen har stått i bilen en stund allerede; så sjelden vi bruker baksetet at vi bare lot basen være der etter å ha funnet ut og fått sjekket at den var satt inn riktig ;-)
Fødebagen er påbegynt, men ikke helt klar - nå har vi så kort vei til sykehuset så mangler jeg noe bør det ikke være så vanskelig å få tak i det.
Leiligheten er til og med vasket ned - har nettopp hatt venner langveisfra på overnattingsbesøk, så hadde som mål for meg selv å få gjort det til de kom, og det klarte jeg akkurat (med litt hjelp av sambo)!
Med en røytende hund i hus trengs det imidlertid daglige runder med støvsugeren, men å ligge på alle fire og skrubbe gulvlister og klatre på trappestigen og tørke støv av persiennene tror jeg ikke kommer til å gjøres flere ganger på laaang tid, hahaha!
Nå ser jeg frem til å gå og pusle (bekkenet virker bedre også!) og kose meg i vårsola - forhåpentligvis :-)

Her er alt klart nå :) eller skal bare sette sammen lekegrinden i morgen :) syntes den er litt viktig med tanke på at vi har hun å vil da ikke at hun ligger noe sted han kan komme til når hun er så lita :)

Vi er så og si i boks nå. Har egentlig ikke vært så mye å forberede denne gangen siden vi har alt etter storesøster i hus.

Men de små tinga vi måtte kjøpe inn nytt av er nå handla. Noe er bestilt og der kommer over helga.

Mangler å vaske madrassen til sprinkelsenga og få redd opp den. Men det tar jeg nærmere termin. I hverdagsliv er opp. Vaske madrassen tenkte jeg å få gjort en av dagene nå.

Klær er vaska og på plass. Trekkene på vognbagen er vaska så den er klar.

Eneste til jeg skal gjøre er å finne frem bilstolen og vaske trekka på den.

Koselig tråd <3

Ja her er vel så og si alt klart :) Klær vasket, kommoden fylt opp med klær - vogn står klar og baby babysetet installert i bilen. Han kan bare komme <3

Back
Topp