Forberedelser til fødsel...

lissom

Forumet er livet
Hvordan forbereder dere dere til fødselen?? Da tenker jeg både praktisk og følelsesmessig...[:)]

Vet ikke helt jeg.... Er bare klar for å føde, dvs jeg er lei av å gå gravid samtidig at jeg er så spent på å møte min lille sønn. Gleder meg sånn til å gå hjemme og dulle og dalle - gleder meg veldig til det.

Ellers så har jeg alt utstyret på plass - bare babyen som mangler.

Så man kan vel egentlig si at jeg er klar nå ja..[:)]

ORIGINAL: morfor2

Vet ikke helt jeg.... Er bare klar for å føde, dvs jeg er lei av å gå gravid samtidig at jeg er så spent på å møte min lille sønn. Gleder meg sånn til å gå hjemme og dulle og dalle - gleder meg veldig til det.

Ellers så har jeg alt utstyret på plass - bare babyen som mangler.

Så man kan vel egentlig si at jeg er klar nå ja..[:)]

enig! vanskelig å forberede seg så mye synes jeg..

Ja man vet liksom ikke hva man går til, så jeg tar det ihvertfall bare som det kommer. Men føler meg veldig klar nå da. 

Jeg også føler meg klar skal bli deilig når hun kommer ut jeg har jo født en gang før så jeg vet jo hvordan det er.....man blir liksom bare klar....Gleder meg:)

Jeg også gleder meg![:)] er selvsagt forberedt på at det kommer til å gjøre sinnsykt[:@][:@] vondt, men jeg har egentlig lyst til å prøve å føde uten noen form for medisinell smertelindring! Så vet jeg hvordan MIN fødsel var![:)] 
åhh.. VIL HA HENNE UT NÅ!!![;)]

Back
Topp