Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ha besøk av familien i jula, fordi vi bor på hver side av landet. Og fordi vi rett og slett lå ha noen her så ikke storebror plutselig må feire julaften alene, har termin 27 desember. Så barseltid ser ikke akkurat så avslappende ut for vår del... Jeg blir ikke roligere av å ha familien rundt meg.
Er ikke alltid så lett med denne familien. Gitt beskjed at vi kommer til å si nei vi også. Greit å ha gjort det på forhånd [emoji5]️Jeg ser for meg at vi vil ha litt ro og tid til å lære oss å være mamma og pappa den aller første tida, før vi begynner med så mye besøk. Mannen må derfor ta en liten samtale med familien sin så de er forberedt på at noen dager kan det skje at vi sier nei til besøk, bare for å få litt ro (tror de hadde flytta inn her den første måneden om de hadde hatt mulighet, selv om de bor 10 minutt unna). Korte besøk noen dager håper jeg at vi føler går greit. Min familie bor 10-12 timer unna, så de avventer å komme ned til vi har fått tatt oss igjen litt![]()
Ellers håper jeg å ha litt småting i fryseren og litt tørrmat i skapene - resten tar vi som det kommer.![]()
Hehe, ja. Jeg forstår gleden og iveren, er første barnebarnet på den sida. Og de får jo komme innom, men vi må kunne si nei om vi vil være alene eller er sliten uten at det blir dårlig stemning ogsåEr ikke alltid så lett med denne familien. Gitt beskjed at vi kommer til å si nei vi også. Greit å ha gjort det på forhånd [emoji5]️