Jeg gruer meg mest til etter fødsel jeg. For det første liker jeg ikke så godt å ha besøk (haha, ja jeg veit det er litt rart), men liker egentlig best å være alene eller med min familie. Eller de jeg føler meg veldig trygge på. Og etter fødsel vet jeg at "alle" som nesten bare vet hvem jeg er skal komme, og jeg greier ikke si ifra.
Så gruer jeg meg til amminga, og hvertfall hvis jeg må det blandt spesiellt eldre menn, det syns jeg er ekkelt, nesten så det grenser mot perverst.
Jeg gruer meg også til at alle skal fortelle meg hva jeg burde gjøre og alle skal komme med råd.
Og hvordan i verden skal jeg vite hva han vil hele tiden? Hvorfor han gråter, hvor ofte han skal skifte bleie, hvis han har vondt, sulten, trøtt, kosesyk ol.
Herregud, det har enda ikke gått inn for meg hvilket ansvar vi holder på å få, det har hele tiden virka så uvirkelig at jeg går vel i sjokk!
Også, jeg gruer meg helt grusomt til alle på sykehuset skal "lære" meg å amme og ser på det som helt naturlig at jeg skal sitte å brette frem puppene, det er ikke greit for meg!!