Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tror jeg bare skyver det foran meg og lar være å tenke på det
Skulle helst utsatt fødselen og heller gått gravid noen måneder til, vi har liksom nok med storebror på 15mnd
I svangerskapet har jeg absolutt ingen plager, men jeg vet at det venter meg MASSE plager etter fødsel, så da frister det lite
Blødninger, kramper, sår i hele underlivet, melkespreng, såre pupper, våkennetter, kvapsete mage og rar kropp og gråtehormoner - da velger jeg heller kulemage ass
Slik hadde jeg det forrige svangerskap. Kunne lett gått gravid noen mnd til. Denne gangen er kroppen "ødelagt" og jeg føler meg handicappet og gleder meg til å kunne gå mer enn 50m uten at det kjennes ut som om blæra skal sprenges. Ble KS på meg forrige gang så unngikk å bli sår i underlivet, men fikk jo en del andre plager relatert til det. Såre bryster varte i 11 dager og brystsprengen var ikke så ille. Våkenetter derimot var en stor omveltning Den kvapsete magen og kroppen brydde jeg meg fint lite om der jeg lå med et nurk på magen