Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har god erfaring med kurset. Du lærer om alle delene av fødselen, alle mulige intervensjoner og hvordan du kan jobbe for å gjøre din opplevelse til en god en, uavhengig av hvordan fødselsforløpet blir.Er det noen som har tatt det, som vil si om de anbefaler det, eller ikke?
Hva med partner? Inkludert i opplegget?Jeg har god erfaring med kurset. Du lærer om alle delene av fødselen, alle mulige intervensjoner og hvordan du kan jobbe for å gjøre din opplevelse til en god en, uavhengig av hvordan fødselsforløpet blir.
De går virkelig grundig til verks og du stiller sterkere opp på føden. Kunnskap i seg selv vil kunne gjøre at du føler deg tryggere, slik at fødselen føles bedre, kan gå bedre og du opplever større form for kontroll over det som skjer med deg.
Det er i tillegg mental trening, gjennom svangerskapet, for å lære seg hva som virkelig skal til, når kapasiteten kan være liten, til å jobbe med tankene i hodet for at du skal oppleve potensielt uforutsette ting, som en god ting.
Kurset gir også ammeveiledning, tilgang til jordmor hver uke du kan stille spørsmål til direkte, barselforberedelse, gravidyoga, førstehjelpskurs, guide til babymat og mat i graviditeten mm.
Kjøpte det på salg for fire år siden, og har aktivert det for tredje gang, gratis nå.
De kan absolutt være det om de vil! De snakker en god del om partners rolle. Min partner var skeptisk til kurset først, men ble konvertertHva med partner? Inkludert i opplegget?
Jeg inkluderte ham.Hva med partner? Inkludert i opplegget?
Jeg har lest boka og tatt kurset. Det er noe helt annet å ta kurset. Lån boka på biblioteket, så slipper du å betale for den.Noen erfaringer nettkurs vs. boka? Den koster 350,- nå.