Forberedelse til fødsel

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
Inatt hadde jeg første ordentlige forberedende fødsels drøm. Fødselen var utrolig lett og varte i hele 1 time.ha ha:D eneste som forundret meg litt var at hun kom ut og var like stor som min 2 åring...
Tydelig at jeg forbereder meg mentalt, og synes det er litt uvirkelig at jeg skal få en liten baby i hus igjen!❤

Andre som har begynt med fødsels drømmer?
 
Jeg drømte et eller annet rett før mannen vekket meg...det var noe fødegreier, men jeg klarte ikke å få tak i detaljene. Men tror det var litt vel mange tilskuere på fødestua bla....:woot:
 
Ja, jeg drømte at jeg fødte natt til i går!! Ble fulgt av en gammel kompis av meg som skulle drepe meg, men kom meg unna.. så fødselen var sånn sett easy peasy! Men det største problemet var å finne navn, for det hadde ikke mannen og jeg klart - så da måtte det bare bli det eneste vi har snakket om :p selv om han ikke så ut som det navnet vi har snakket om :p
 
Jeg har drømt ganske mye om fødsel! Eller hvertfall at barnet er mye større en jeg "tror" / "vil". Spist banan selv og spurt om å få grøt istedenfor pupp. Haha!!

Tror underbevisstheten min er litt redd for å få en stor baby og ikke kunne amme...
 
Inatt drømte jeg om et slags badeland med masse ville reptiler, dinosaur ligende og diverse dyr som skulle vær tamme men så ble jeg angrepet og sambo redda meg og drepte dyret og mye styr...
Får satse at det ikke hadde sammenheng med fødsel :p

Har hatt en del drømmer om fødsel.. Alt fra føde hjemme til glemme nyfødte babyen osv
 
Drømmer masse men ingenting om fødsel eller baby enda :p
 
Rart hvordan situasjonen vår påvirkere underbevisstheten, tankene og drømmene våre.
Akkurat nå er pappaen til mini bortreist på jiBb og blir i lange uker, inatt drømte jeg jo om han.
Jeg drømte at han ble borte fra meg hele tiden, jeg mistet han hvor enn vi var..
Jeg har drømt om babyen tidligere også, men han er aldri baby, men litt større.
 
Haha, ja jeg har hatt to fødselsdrømmer hittil! Ingen av de henger på greip og er bare tull :p
prøver å ikke tenke for mye på fødsel, da jeg er førstegangs og uansett ikke kan forberede meg noe særlig, men merker jo at underbevisstheten spiller meg noen puss :p
 
Jeg drømmer ikke om fødselen, men om ammingen!! Så der har jeg fulle forberedelser, tydeligvis :p
 
Ikke akkurat en fødselsdrøm, men i natt hadde jeg en heftig krangel med Putin!! Jeg var jævla forbanna for å si det sånn. Det hele endte med at vi skulle i en fekteduell (man skulle tro jeg hadde sett mye på anno, men har ikke TV, så tror ikke det kommer derfra). Jeg vant duellen, og Putin måtte unnskylde et eller annet. Fikk ikke helt taket på hva. Føler jeg har avverget verdenskrig!!
 
Back
Topp