Forbaskede knipeøvelsene

Mphljb

Flørter med forumet
Jeg VET de burde gjøres - men av en eller annen grunn så sliter jeg med å få det til, å få meg til å gjøre det hver dag !! åååå.. syns det er "tungt" og ja.. jeg vet ikke jeg.

Hvor mange tar dere om dagen og når starter dere med de?

og dere som ikke gjør det? hvorfor ikke? tenkt til å begynne?

argus

KNIIIP jenter! Jeg har vært veldig sløv med knipinga, helt fram til jeg var på 6-ukers konrtoll.. da fikk jeg høre at jeg ennå hadde uvanlig stor åpning.. Ikke morsomt nei.. Hvis det ikke blir bedre er sjangsen for å spontanabortere mye større.. Så kniiip sa legen! *sukk* Var skikkelig kjipt å høre.. i tilleg hadde jeg visst bakovervendt livmorhals, noe som gjør det vanskeligere å bli gravid pga sædcellene må svømme ekstra langt.. Så d var dobbelt opp med dårlige nyheter på min konrtoll!![:(][:(][:(]

Så knip.knip,knip [;)]

når er det lurt å begynne med denne knipingen da?? før fødselen?

så tidlig som mulig tydligvis

skal bli flink nå !!!!!!!

ORIGINAL: EmmaT

Er det de samme knipeøvelsene som vi bør ta når vi har bekkenløsning ?

Hilsen lille blonde meg [:D]

Jepp, og en bør igrunnen trene med knipeøvelser hele livet, gravid eller ikke, for å forhindre f.eks urinlekaskje når vi blir litt eldre...

Har ikke gjort det noe sånn regelmessig,men synes den beste måten å øve dem på er når du er på do å tisser- stoppe strålen for å tisse videre...
Og har nå ikke problemer med det,nå etter to fødsler- så det må jo ha vært bra nok trena![;)]

Back
Topp