Forbaskade

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Hodepine!!!
Jeg sover nesten ikke om natta nå pga bekkenet og urolig kropp, og på dagtid sliter jeg med hodepine blææ :( Ba om forlengelse av sykemelding i dag, håper legen godtar det :(

Uff da. Ikke godt..

Klart legen må godta det. Du kan ikke jobbe når du har det sånn..

Hvordan er kvalmen nå da?

Sender deg en god klem!

Uff og uff :( Håper du får forlenget sykemeldingen, og at hodepinen og formen retter seg snart!

Jeg hadde hodepine i 5 dager i strekk, helt til jeg tok en kopp kaffe.
Har ikke drukket kaffe siden før uke 6, og ikke klart det heller pga kvalmen.... Syntes det er merkelig at jeg plutselig får hodepine av koffeinabstinens 6 uker etter den siste kaffekoppen.... MEN det fungerte iallefall!

Håpe du finner ut av hodepinen og kan få noen gode dager!

Jeg sliter med akkurat det samme. Det er utrolig kjedlig! Jeg hadde det slik sist sv.skap også... Jeg er sykmeldt 50% inntil videre (vil ikke være helt borte fra jobb enda, skal vel ut i perm tidlig nok uansett..) Håper virkelig det bedrer seg for deg etterhvert. God bedring :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Uff da. Ikke godt..

Klart legen må godta det. Du kan ikke jobbe når du har det sånn..

Hvordan er kvalmen nå da?

Sender deg en god klem!

Kvalmen er heldigvis bedre og jeg kaster ikke opp like mye lenger :) Så yeey for det!

Tusen takk søte du <3

Tusen takk alle sammen <3

Jeg fikk svar på blodprøver i dag og de viser at jeg mulig har lavt stoffskifte, så det kan være grunnen til plagene :/ Skal inn for nye blodprøver på fredag :)

Tusen takk alle sammen <3

Jeg fikk svar på blodprøver i dag og de viser at jeg mulig har lavt stoffskifte, så det kan være grunnen til plagene :/ Skal inn for nye blodprøver på fredag :)
Jeg har også lavt stoffskifte og kjenner meg igjen i plagene dine:-( heldigvis hjelper medisinen:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp