Forbaskade samvittighet

Vestlandstaus

Glad i forumet
Som mange andre kvinner er jeg født med overaktiv samvittighet.
Så nå sitter jeg her da, nærmest mulig badet med omgangssyken. Og på toppen av det hele har jeg dårlig samvittighet ovenfor jobben og jenta vår og mannen min.

Syns synd på de på jobb som må klare seg uten meg.
Syns synd på jenta som er i bhg mens mamma er hjemme.
Og syns synd på gubben som må gjøre alle mine "plikter" i huset når han kommer hjem fra jobb.

Jeg vet jo at jeg er syk og at jeg trenger å ta det rolig, men den dumme samvittigheten altså...

Bare meg som har overaktiv samvittighet eller?

Jeg har ooofte dårlig samvittighet altså, men ikke når jeg ligger med omgangssyka! Da er man ikke mye i stand til noen ting.

God bedring, fra ei som hadde omgangssyka i desember og har full medlidenhet! [:)]

Om jeg var syk så hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet.
Er man syk så er man syk. Ikke noe man kan gjøre noe med-
Kroppen trenger å slappe av.

*Jeg vet at gutten min har det bedre i bhg enn hjemme med en sliten mamma.
*Mannen gjør aldri husarbeid så han kan godt hjelpe til litt så kan jeg ta det som ikke haster når jeg er frisk igjen.
*Jobben må gjøre jobben uten meg en stund. Sånn er det bare :)

Kortere sagt. Om du er syk så har du ingen grunn til dårlig samvittighet

Åhoi !
Kjenner til den ja [8D]

Huff, kjenner til det, ja.. Har så overaktiv samvittighet at for et par uker siden føyk jeg rundt og vaska hus med kroppen full av influensa og feber..
Hvorfor? Jo, fordi sambo hadde jo vært på jobb en hel dag, mens jeg hadde "koset meg" hjemme.. [8|]
Jenters hjerner er like lite logiske som mannfolks innimellom..[8|]

Velkommen i klubben [8D]

kjenner meg igjen der ja.
Er syk idag, og har så dårlig samvittighet pga jobben, at de på avdelingen er 1 mindre idag, fikk ikke tatt samlingstund idag.
Og at jeg blir syk på en mandag...

Huff...

Jeg skulle ønske min mann hadde din samvittighet[8D]

Så godt å se at vi er flere. Men samtidig ikke. Jeg vet jo at jeg ikke skal ha det sånn, men hjernen min er nok feilkoblet eller noe.

Og ja Pembie, mannen min kunne også fått litt mer.

ORIGINAL: Pembie

Jeg skulle ønske min mann hadde din samvittighet[8D]

[8D]

Slik er jeg og [8D] Under fødselen når jeg hadde grusomme rier og ikke hadde sovet på over 30 timer så syns jeg synd i gubben som var så trøtt at han bare satt å duppa med hodet [X(] Lest mange fødselshistorier der de skriver "Stakkars **** han var så sliten og trøtt" [X(]

Har jeg omgangssyka skal jeg ærlig talt si at da har jeg mer enn nok med å tenke på meg selv[&:][:)]

Eller, forstår det med samvittigheten overfor mannen og dattera, men jobben hadde nok ikke vært i tankene engang[:)]

Back
Topp