Forbaska vann!!!

Mailykke2

Forelsket i forumet
Nå tror jeg at jeg tørner snart... Beinene mine ser ut som Donald Duck sine, og hendene er bare en klase med pølser... Noen tips? :P

Holder på å bli gal!!
Håper tuppa kommer før tiden sånn at jeg kan bli kvitt dette dritet :S

uff, har ingen erfaring med vann i kroppen dessverre så har ingen råd 

Jeg føler jeg sitter med hobbit-føtter... Eneste jeg synes funker er å drikke mye vann, sitte med beina opp i sofaen. Og når jeg får hjelp med sokkene, er det støttestrømper som er greit å ha på:-)

Har ingen råd mot hevelser og vann i kroppen, men lest at man bør unngå klær som stammer, drikk mye vann og hold seg unna saltholdig mat som binder vann i kroppen. Ellers sitt med føttene høyt..
Kunne nesten ønsket at noen av disse kiloene jeg har lagt på meg fram til nå hadde vært vann, men det er det ikke:(( (vet at man føler seg stappa med vann, men det gjør jeg likevell, hehe
Så jeg får noe å jobbe med etter dette svangerskapet også..JIPPI!!

Vi har hevet enden av sengen vår med ca 8 cm og det har gjort underverker for min del! Nå er bena mine tilnærmet normale på morgenen og formiddagen og jg blir totalt sett mindre hoven i løpet av dagen. Var jordmora som anbefalte meg dette. Jg bruker støttestrømper hvis jg vet jg skal gå litt og prøver å drikke masse vann. Symes det hjelper litt også.

Trodde vann i kroppen skulle bli min siste irriterende plage, men neeeeida. Kvalme treng deg på!

Back
Topp