Forbaska skatten

Anagilce

Betatt av forumet
Jeg ble såååå glad da jeg var inn på skatteoppgjøret og såg at jeg fikk tilbake 16500 kr.....kjempegla....planlagte hva jeg skulle bruke pengene på...storfornøyd var jeg.....Så sjekka jeg sambo sin.........helsikkens drit....restskatt på 21000....er det mulig....blir ikke noe ny altan her i sommer ihvertfal[:@]

ORIGINAL: Sikon

Samme her [:'(] Jeg får igjen 25 000 ,- mens sambo må foreløpig betale 30 000 ,- (skal trekke fra en del) Så der gikk skattepengene mine tilbake til staten!! USJ! Vi skulle også bygge veranda..

Ja jeg kjenner at det koker her altså....skikkelig irriterende....så gla vettu,åsså er det bare det slaget i trynet......
Hadde vi no gått i null skulle jeg ikke sagt noe med det er jo 5000 ekstra.....arrrrg...rasende er jeg på hele møkka staten[:@]

ORIGINAL: mamma87

huff!!!så dumt!![:'(]
har ikke fått kjekka jeg...hvor og hvordan gjør jeg det?hmm...[:-]

Gå inn på skatteetaten.no.....men du må ha det kode kortet de sende ut for lenge siden

Har ikke fått sjekket her enda..

ORIGINAL: elva

jeg får igjen 39 kroner [:D]

Hehe....39 kr.....det var saker det....med rente kan det jo hende du runde 50 kr da[:)]
Jaja....bedre enn baksmell ihvertfall

ORIGINAL: icebaby

Jeg fikk baksmell på 3000, men sambo får igjen 130.000 pga tap ved aksjesalg. Kommer godt med til husbyggingen...

WOW

Back
Topp