Forbaska føtter....eller sko??

Helenpia

Forumet er livet
Var i går og kjøpte meg nye Ecco sko, og de var dyre.
Har i alle år plagdesmed å finne sko fordi jeg har så brei fot.
I går fant jeg et par som var gode på foten, og som jeg likte.
Gikk å traska med dem i hele går, og var sååå fornøyd. Sa til og med til mamma, at disse skoene får jeg aldri gnagsår i, for de er så myke og behagelige.

Så i morgest tok jeg de på meg og syntes de kjentes annerledes ut å ha på. Litt trangere nesten.
Fulgte ungene i bhg, og bare 100 meter avgårde er det åpent kjøttsår på ene helen.
Endte opp med å gå uten sko hjem igjen.

Hva er dette for noe tull da??
Har jeg hovna opp i føttene over natta og dermed blir det gnagsår??
Utrolig irriterende er det hvertfall å ha kjøpt seg dyre fine sko, som jeg ikke kommer til å tørre å bruke, og hvertfall ikke med det gnagsåret jeg nå sitter med :(
 
Huff, så utrolig kjipt!! Kan jo være at du har hovnet opp, men synes det og er litt rart...På mårran pleier beina å uansett være minst hovne fordi man da har ligget hele natten...Men samtidig veldig merkelig om sandaler plutselig skulle forandre seg sånn over natta, hvis du ikke kjente antydning igår engang..Mysterium?!


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Nei skoene var gode å gå i, i hele går.
Skjønner ikke dette jeg heller.
Og jeg som var så glad for at jeg endelig hadde funnet meg gode sko som jeg likte av utseende også.
 
I alle dager!
Så rart!

Men jeg har litt samme opplevelse med et par småsko jeg kjøpte i fjor sommer. Gikk helt fint å gå med dem, men i år har jeg fått gnagsår jeg og.

Så jeg bruker rett og slett småsokker i dem for å unngå det.

Aner ikke hvorfor det er sånn rett og slett.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Så utrolig kjipt og ikke minst rart???

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Så rart, vet ikke hva som kan være grunnen men håper det ikke skjer igjen
 
Back
Topp