forbannet!

porky

Andre møte med forumet
I går ringte de fra sykehuset og fortalte at de 4 nedfrosne egga mine var blitt ødelagt![:(]
Var noen som skulle tine noen andre sine egg som var sammen med våre, men glemte å sette våre ned igjen i fryseboksen. Er så deppa og fortvila at jeg ikke vet hva vi skal finne på.
Hadde håpet desse egga skulle iallefall vare til vi skulle ha nr. 2, for vi har liksom spart til dette leeenge. Er ikke akkurat billig med medisiner, og heller ikke noe godt med egg-uthenting.
hva hadde dere gjort??
Har snakka med familien, de snakker om pasientskadeerstatning, men legen som ringte sa han tvilte på at vi ville få noe der, og eneste han kunne gjøre var å kutte ut egenandelen på neste forsøk....
[:(][:(][:(]

Seriøst? Er det muuuuulig? Jeg ville prøvd på pasientskadeerstatning altså.. Og selvsagt ville vel legen sagt at det var tvil om det, taper jo penger de om dere "vinner".. Det skal da ikke være mulig at slike feil skal kunne skje. Uff og huff. Mareritt..[&:] Rett og slett tragisk.
Sender deg en god god klem!!

Jeg hadde forlangt nytt forsøk på deres bekostning da det var dems feil. en venninde av meg opplevde noe av det sammen og hun finn forsøket dekket på dems regnign...

offf så forferdelig da.detta har jeg villa krevd at de tok på si regning ja.skal ikke gå an detta da..[:@]

ORIGINAL: Nesing

ORIGINAL: [miss]

Seriøst? Er det muuuuulig? Jeg ville prøvd på pasientskadeerstatning altså.. Og selvsagt ville vel legen sagt at det var tvil om det, taper jo penger de om dere "vinner".. Det skal da ikke være mulig at slike feil skal kunne skje. Uff og huff. Mareritt..[&:] Rett og slett tragisk.

Nope, det gjør de slett ikke! NPE er en statlig ordning og det er våre skattepenger som går til å dekke erstatningene pasientene får. Sykehuset eller klinikken dekker ingenting dersom en pasient får erstatning og for dem har det dermed ingenting å si. På en måte skulle jeg iblant ønske det var annerledes da jeg jo har vunnet frem med to saker der (den siste kirurgen skulle jeg ønske personlig måtte punge ut, men sånn er det altså ikke). Samtidig er det tross alt bra at det offentlige tar støyten når feil skjer, for det er jo dessverre ikke annet enn menneskelig feil som er gjort. Veldig trist for dem det rammer, selvsagt! [:(]

Aha, takk for opplysninger[;)] alt man ikke vet!

Uff, så dumt.. [&o]

Håper dere i det minste slipper å betale noe særlig på neste forsøk..

Seriøst??? Å herregud!!!

Denne feilen må de jo ta på sin kappe...

For det første så er jo ikke dette noe dere hadde noe med
for det andre så er det smertefult å måtte gå igjennom dette på nytt...både fysisk og psykisk
og for det tredje så koster det penger...masse penger....

Skal legene liksom bare få drite seg ut sånn på deres bekostning??? Noen må jo dekke kostnadene her, og det er ikke riktig at det er dere....Mener nå i allefall jeg da..

ÅÅÅÅÅÅ kjenner jeg blir forbanna selv... Hvilket sykehus tilhører du??

Uff...nei jeg håper virkelig at dette løser seg for dere...

Uff, dette er helt sykt.

For ikke så lenge siden, så leste jeg her inne at det var noen her inne som det samme skjedde med. Det var to par som hadde fått egga sine ødelagt. Prøver å finne innlegget, men det er for gammelt. Det er ca 2 måneder siden jeg leste det.

Jeg hadde klikka!!!
Har virkelig vondt av dere.

Håper det kommer en god løsning på dette. Som du kan leve med videre.

Lykketil!!!

Huffameg må være en forferdelig beskjed å få[:(] Hvilket sykehus hører du til? Håper sykehuset kan dekke ALLE  utgiftene dere måtte få nå

ORIGINAL: IVFProver84

Jeg hadde forlangt nytt forsøk på deres bekostning da det var dems feil. en venninde av meg opplevde noe av det sammen og hun finn forsøket dekket på dems regnign...

så absolutt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hadde blitt så steike forbanna[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

stor klem til deg

Skjønner godt dere er forbandet[:@] Kan du ikke ringe å høre med de om dere kan få en samtale, så dere kan komme fram til en løsning dere kan leve med[:)] 4 egg er mange og synes de er mer verd enn 1500 kr[8|] Håper iallefall alt ordner seg[:)]

Uff,dette var trist!
sender deg en stor trøsteklem

Tusen takk for så mange tilbakemeldinger!![;)]
Ble bare såå frustrert når jeg fikk den telefonen.
Heldigvis ble jeg jo gravid på første forsøk da[:D][:D], men tenk om jeg ikke hadde blitt det...
men nå går jeg jo her med en gullklump inni meg, så sånn sett har jeg jo fått super valuta for pengene..[:)]
Hvis det er så vanskelig og langdrygt som det snakkes om her, tror jeg heller at jeg tar det opp med sykehuset når tiden kommer for å lage nestemann.

ORIGINAL: [miss]

Back
Topp