Forbannet krangle-forum!

lenemor

Forumet er livet
Drittlei all kranglinga og alle som skal ta parti for og imot og så ombestemmer de seg og er imot og for.. og nå orker jeg ikke mer. Holder meg på svangerskapet og terminklubben, og så kan kranglefantene på generelt holde på så mye de vil...[:@]

joda, jeg forsøker å unngå dem, men det er ikke så lett når alle utydelige overskrifter skjuler nok en kime til krangel... kan man ikke la ting ligge??

Måtte bare blåse ut litt her inne... og så skal jeg gjøre som du sier, for samme hvor saklig man forsøker å være i den debatten så må bare noen komme og geipe og si "blæh" og jeg orker ikke sånn barnehage-argumentasjon...

Og jeg klarer selvsagt ikke å holde meg bare på svangerskapet og terminklubben... men det har blitt et sånn friområde - der er det ingen intriger....

Egentlig så har generell diskusjon på generell diskusjon utspilt sin rolle føler jeg - der legges det jo inn tråder om alt mellom himmel og jord... også om ting som hører hjemme i de andre trådene (jeg er ikke helt firkantet altså... ser at det virker sånn nå).

Nei, nå har jeg rast fra meg. Takk for at du kom og muntret meg opp litt chello.. det søte fjeset til Lucas er i grunn nok til å gjøre meg blid![:D]

Synes det er knakende god underholdning jeg..hehe

Joda, god underholdning er det jo, og noen ganger klarer jeg ikke la vær å blande meg litt[;)]

Men... Jeg syns jo det går an å la ting ligge dødt noen ganger da, i stedet for å dra det opp hundre ganger i ti ulike tråder[:)] Mange som klager på et menneske  her som drar opp ting flere ganger, men akkurat nå er det mange som ikke er det grann bedre syns nå jeg[8D]

Men sett fra den positive siden, når det ikke skjer mer enn detta her så får jeg gjort veldig mye annet! Da er det jo ikke så gøy å sitte her... Måka snø i to timer nå - uten å gå glipp av noe[:D] Nå skal jeg i dusjen, og så ut og gå tur[:)]

Fornuftig du snuppa... kanskje jeg skal sette meg ned og jobbe litt med oppgaven min i stedet for å irritere meg?? Ja, god ide

Ha en god tur snuppa![:D]

Neida vennen - blir nok på generell, men i formiddag var jeg bare så lei... Har kommet litt normale tråder igjen nå, ikke bare intrige-stoff. Deilig!

Back
Topp