"forbannelsen" ved å være i god form...!

Imsa

Betatt av forumet
Er det ikke typisk. Har slitt med bekkenløsning/låsning siden rundt uke 20, men den siste uken har jeg vært i veldig god form. Hat likevel vært flink og tatt det rolig, men siden vi får grill-gjester i ettermiddag, tenkte jeg at det i allfall ikke kunne skade å støvsuge gulvet... Var flink og tok det roooolig til å begynne med - meeeen klokken halv to er fasiten at jeg har støvsuget og vasket gulvet, støvsuget sofaen og alle spisestuestolene, tørket støv, vasket badene, ristet tepper og luftet sengetøy, vasket hele vaskerommet, brettet klær, laget salat til i kveld og laget lunsj til meg og mannen. Jadda, flink pike-syndromet deluxe! Og ja - nå ligger jeg da på sofaen med verkende korsrygg og bekken...;)
 
ja en ska i grunnen ikke gjøre så mye før en pluteselig kjenner noe.. jeg har ikke slitt noe særlig med selve bekkenet denne gangen heller..hadde som sist vondt i halebeinet og den ene hoften frem til jeg passerte 6 mndr så gjorde ikke så vondt.. 
 
Huff, jeg har brent meg på det samme opptil flere ganger. Det føles bare så greit når man setter i gang, men dessverre er jeg sta nok til at når jeg har begynt på noe så må det fullføres. Så får man straffen sin etterpå :( Håper du kommer deg litt før gjestene kommer, og at du får en ålreit dag til tross for plager.
 
ja jeg skulle også ta det rolig på torsdag å få gjort litt klesvask og slikt da jeg hadde fri, kunne ikke rydde for vi holder på å pusse opp, men endte med å male to strøk på veggen, vaske bad og kjøkken, rydde soverommet og tømt 2 kurver med skittentøy.. puh.. å da endte jeg opp slik som du gjorde nå:P hehe er jo litt komisk men:P

da har vi lært av det:P
 
Jeg er egentlig i veldig god form, men i går ryddet og vasket jeg hus og da var ryggen vrang etterpå. Måtte sitte og bake kake.....
 
Jess gjorde det samme idag, bare jeg vaska bilen inni, trenger kryyyyykker! :/ fytti det er vondt i bekkenet nå!!
 
Føler meg som en vaggende and når jeg går, er så sliten i ryggen. Får håpe det blir bedre i natt, og ikke verre i morgen..
 
Uffda :( Jeg har vært så "heldig" at jeg har jobbet hele helgen, så jeg har sluppet unna noe særlig vasking. Jeg tørker som regel bare støv og rydder/tørker over benker, bad, toalett etc fordi jeg sliter med ryggen fra før, og den HATER å støvsuge, men mopping går helt fint, men jeg nekter å moppe (våtmopping altså) før det er støvsuget.

Men nå har jeg det ikke så ille i det hele tatt. Har hakket mer vondt i ryggen enn jeg pleier, men det er en smerte jeg har vært kjent med i ca 11 år nå, og hva bekkenet angår kjennes det fremdeles bare ut som et gangsperr. Jordmoren min mener jeg har veldig vondt, men jeg har det bare ubehagelig.

Hva gjorde egentlig mannen din mens du tok helt av i huset? :)
 
Han var ute og planerte 600 kvm som skal bli plen i dag, samt malte huset. Så han har mer enn nok å henge fingrene i. Og han sier jo hele tiden at jeg ikke "får lov" til å gjøre husarbeid, men problemet er at jeg VIL ha det gjort, han har ikke tid når jeg vil ha det gjort, og vi sa nettopp opp vaskefirmaet vi brukte pga mye rot...;)
 
Back
Topp