Forbannede nabo... igjen...

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Jeg har så vondt i hodet at det føles som om det skal knuses eller sprenges i stykker.. jeg har også en puls på 96!!! Så driver naboungen og foreldrene hans inkl deres besøkende og slamrer med døra 114 ganger i timen.. dagen der vi overtar huset kan ikke komme fort nok.. jeg er utslitt av hodepine!! Og dumme naboer !!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Åherre. Eg hadde klikka så jævli.. sorry, men sant. Er veldig glad for at eg bur midt i skogen uten naboa :) er det lenge til dåkke skal overta huset?:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Føler med deg! Har noen i leiligheten over meg som er nett like! Smeller med ytterdører, tramper i trappene, og lar barna stå på rulleskøyter (!!) inne... Forstår godt at du blir gal om du har hodepine i tillegg!!

Der hvir vi bodde før 4mannsbolig, så hadde veggivegg naboen fest 1-2 ganger hver helg.. selv etter førstemann ble født så nekta de å roe ned/ dempe volumet.. så jeg var veldig glad mår vi flytta, mildt sagt..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe jeg skreiv å spurte om det var mulig å spør fint om det gikk an å unngå all den smellingen med døra (jeg har spurt før nemlig... mange ganger og demonstrert hvordan det høres ut hehe). Fikk beskjed om at det var begrenset hva en 3 år gammel jente forsto men de skulle prøve sitt beste...

Ja.. jeg tror ikke jeg er bygd for å bo så tett opp i folk hehe :D vi flytter 11 november :-)

Junelol: da hadde jeg stjelt rulleskøytene og kjørt over dem og hengt dem i postkassestativet til skrekk å advarsel fra hormonbomba i 1 etasje hehehehe nei jeg hadde ikke det men det er morro med tanken :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp